|
Płońsk, dnia 18.06.2019 r.
RGS.271.Sz.2.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności.
Na usługę przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe uczestników projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego".
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje Społeczeństwa, Działanie 3.1 „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych".
Zapraszamy do złożenia oferty cenowej na:
Usługę przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe uczestników projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego".
-
Zamawiający:
Gmina Płońsk
ul. Pułtuska 39, 09-100 Płońsk
NIP 567-181-02-66
REGON 130378031
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
80000000 – 4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
-
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania z uwagi na brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
-
akceptują przedstawione przez Zamawiającego warunki płatności
-
posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji lub, co do których nie ogłoszono upadłości/ likwidacji;
-
dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże (na Załączniku nr 3), iż posiada odpowiednie zaplecze zdolne do wykonania zamówienia w postaci minimum jednej osoby, która posiada:
-
Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu lekcji, zajęć, szkoleń lub warsztatów w wymiarze minimum 50 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 3 lat (udokumentowane poprzez np. zaświadczenia, referencje, protokoły zdawczo – odbiorcze zawierające liczbę przeprowadzonych godzin)
Ponadto osoba taka musi posiadać kompetencje:
METODYCZNE:
-
Posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia szkoleń dla osób dorosłych, w tym:
-
Budowania relacji z uczestnikami szkolenia i między nimi;
-
Dostosowania metod szkolenia do potrzeb uczestników grupy;
-
Znajomość metodyki uczenia osób dorosłych.
-
Umiejętność przekazywania wiedzy i kształtowania kompetencji cyfrowych ze szczególnym naciskiem na zastosowania praktyczne.
-
Znajomość scenariuszy szkoleń w obszarach objętych projektem grantowym i umiejętność ich wykorzystania.
-
Umiejętność przygotowywania i modyfikacji scenariuszy szkoleń.
TECHNICZNE:
-
Umiejętność obsługi komputera, urządzeń peryferyjnych (drukarka, rzutnik itp.) oraz urządzeń mobilnych (laptopy, tablety, smartfony).
-
Umiejętność korzystania z internetu.
-
Umiejętność korzystania z informacji i z danych w internecie.
-
Umiejętność komunikacji z wykorzystaniem technologii cyfrowych.
-
Umiejętność tworzenia treści cyfrowych.
-
Umiejętność ochrony urządzeń, treści cyfrowych oraz danych osobowych.
-
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji informacji zawartych w załączniku nr 3 i 3a.
Ocena formalna spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia", na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń.
-
Kryteria oceny ofert:
Kryterium I - Cena przedmiotu zamówienia (C)
Kryterium II – Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie wyznaczonych osób do realizacji zadania (K)
-
Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty:
Kryterium I - Cena przedmiotu zamówienia (C) 80% - 80 pkt. (maksymalnie)
Kryterium II - Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie wyznaczonych osób do realizacji zadania (K) 20% - 20 pkt. (maksymalnie)
-
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Kryterium I - Cena przedmiotu zamówienia (C)
Przez Cenę rozumie się wynagrodzenie Wykonawcy za 1 godzinę szkoleniową prowadzenia zajęć, uwzględniające wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:
Najniższa cena
C= ………………………………………………………………………….x 80
Cena ocenianej oferty
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
Kryterium II - Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie wyznaczonych osób do realizacji zadania (K):
Ocena ofert w ramach tego kryterium dokonana będzie na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń do oferty:
O ilości przeszkolonych osób dorosłych (zgodnie z załącznikiem nr 3a) – zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji oświadczenia oferentów.
Liczba przeszkolonych osób dorosłych oferenta
K= ………………………………………………………………………..… x 20
Najwyższa Liczba przeszkolonych osób dorosłych
-
Ostateczna ocena ofert to suma punktów z każdego z kryterium = C + K
-
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
-
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą liczbą punktów.
-
Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub z dwoma Wykonawcami, których oferty zostały ocenione najwyżej, w szczególności jeśli oferty przekroczą kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub zaproponowane ceny w rażący sposób odbiegają od cen rynkowych. Jeżeli najniższa złożona oferta przekracza cenę zakontraktowaną w budżecie, Zamawiający przeprowadzi ze wszystkimi Oferentami negocjacje. Jeśli w wyniku negocjacji dojdzie do zmiany treści ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę ostateczną w terminie 2 dni od dnia zakończenia negocjacji.
-
Zamawiający ma prawo zażądać od oferenta potwierdzenia na prawdziwość składanych oświadczeń dodatkowych dokumentów, które musza być dostarczone drogą e-mailowa w ciągu 3 dni od wysłania wezwania. W przypadku braku dostarczenia żądanych dokumentów w wyznaczonym terminie zamawiający uzna że oferent nie spełnia kryteriów dostępu.
-
Forma, termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę należy złożyć:
-
w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl wówczas w temacie wiadomości należy wpisać „Oferta w postępowaniu nr RGS.RC.271.11.2019 ”.
-
Osobiście lub pocztą/kurierem na adres: Urząd Gminy Płońsk, ul. Pułtuska 39, 09-100 Płońsk, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Na usługę przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe uczestników projektu „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego". Nie otwierać przed dniem 26.06.2019 r. przed godziną 10 00
-
Oferty należy składać do:
26.06.2019 roku do godziny 10 00 , w Urzędzie Gminy Płońsk, sekretariat
-
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy) do 14.02.2020 r.
-
Informacja na temat powiązań osobowych lub kapitałowych
Z możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni są wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym , osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań, oraz osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem oraz wyborem oferty.
Gmina Płońsk jest Zamawiającym w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Wymagania dotyczące sposobu przygotowania ofert
-
Oferta musi zostać sporządzona na „Formularzu ofertowym", zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
-
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
-
Oferta musi zawierać pełną nazwę oferenta, adres siedziby, dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP oraz datę sporządzenia.
-
Cena oferty musi być przedstawiona w PLN w kwotach brutto
-
Cena oferty winna być ceną, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014 r., poz. 915) oraz powinna zawierać wszelkie koszty i obciążenia związane z należytym wykonaniem zamówienia. Zaoferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał podjąć, a wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty w przedmiotowym opisie nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia np. koszty podróży na szkolenia. Przedmiot zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do zapytania.
-
W formularzu ofertowym Oferent przedstawia cenę za 1 godzinę szkoleniową.
-
Podana cena obowiązuje przez cały okres realizacji projektu i nie podlega waloryzacji.
-
Formularz ofertowy wraz z załącznikami musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji oferenta. Z a osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione wskazane we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie . Jeżeli pełnomocnictwo do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność.
-
Wprowadzenie przez Oferenta zmian uniemożliwiających ocenę zgodnie z przyjętymi kryteriami w „Formularzu ofertowym" spowoduje odrzucenie oferty.
-
Oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania. Organizator postępowania nie odpowiada za koszty poniesione przez oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy z dnia 16.4.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 153 poz. 1503 ze zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa". Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca winien złożyć na „Formularzu Ofertowym". W sytuacji zastrzeżenia części oferty, jako tajemnicy przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć uzasadnienie w kwestii związanej z informacją stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dotyczącej tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni Zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania.
-
Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę ponosi pełną odpowiedzialność finansową, za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z umową o dofinansowanie projektu.
Z uwagi na powyższe, Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w niżej określony sposób.
-
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
-
za zwłokę w wykonaniu obowiązków dotyczących przedmiotu zamówienia, w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w jego realizacji.
-
za każdy przypadek nienależytego wykonania umowy, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do usunięcia naruszeń, gdy w wyznaczonym terminie naruszenia te nie zostaną usunięte, w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia brutto.
-
W przypadku naliczenia 2 kar umownych Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia brutto.
-
Zamawiający jest uprawniony do potrącenia kwoty kary umownej z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę bez konieczności dodatkowego powiadomienia.
-
Jeżeli wysokość kar umownych nie pokryje poniesionej przez Zamawiającego szkody, przysługuje mu prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
-
Postanowienia niniejszego paragrafu pozostaną w mocy także po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy.
-
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający może rozwiązać umowę w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
-
Dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy.
Istotne postanowienia umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzane z powodu:
-
wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
-
wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
-
wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
-
zmiany istotnych regulacji prawnych;
-
zmian w zawartej umowie o dofinansowanie,
-
gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy,
-
wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
Zamawiający może unieważnić umowę w okresie 7 dni od unieważnienia postepowania na podstawie, którego została podpisana umowa. Unieważnienie postępowania może nastąpić z powodu uchybień proceduralnych lub gdy procedura została przeprowadzona niezgodnie z zapisami zasady konkurencyjności.
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
Płatności
Płatność zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego rachunku lub faktury.
-
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
-
Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających:
Nie dotyczy
-
Postanowienia końcowe:
-
Brak zaoferowania choćby jednej pozycji w każdej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, spowoduje odrzucenie oferty. Cena ma obejmować wszystkie elementy wynikające ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wraz z kosztem dostawy i montażu.
-
W przypadku wystąpienia pytań do ogłoszenia można je kierować poprzez e-mail na adres: olga.kmiec@ugplonsk.pl , zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl
-
Ogłoszenie może być zmienione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzanych zmian.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego (oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń).
-
Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku zmiany treści zapytania podmioty, do których wysłano zapytania ofertowe oraz podmioty, które odpowiedziały na zapytanie do dnia zmiany treści zapytania, otrzymają nową wersję zapytania wraz z wydłużonym okresem składania ofert.
-
Ogłoszenie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji oferty, w całości lub w części, bez względu na jej zawartość cenową i nie zobowiązuje do składania wyjaśnień czy powodów akceptacji lub odrzucenia ofert.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej najlepszej oferty w przypadku rezygnacji z podpisania umowy przez oferenta, który został wybrany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji szczegółowych warunków realizacji umowy z najlepszymi oferentami. O miejscu i dokładnym terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Oferenta.
-
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z „Zasadą konkurencyjności" poprzez upublicznienie zapytania ofertowego tj. umieszczenie go na stronie www. ugplonsk.bip.org.pl Beneficjenta;
-
Oferta musi się składać z następujących dokumentów:
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 3- Wykaz-wiedza i doświadczenie osób zaangażowanych
Załącznik nr 3a- Oświadczenie- wykaz ilości osób przeszkolonych
Załącznik nr 4- Wzór umowy
Załącznik nr 5- Klauzula informacyjna
Załącznik nr 6- Wzór umowy przetwarzania danych osobowych
Wójt Gminy Płońsk
/-/ Aleksander Jarosławski
Integr a lną c zę ś ć n inie j sz e go za p y ta n ia sta n o w i ą :
-
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
-
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
-
Załącznik nr 3- Wykaz-wiedza i doświadczenie osób zaangażowanych
-
Załącznik nr 3a- Oświadczenie- wykaz ilości osób przeszkolonych
-
Załącznik nr 4- Wzór umowy
-
Załącznik nr 5- Klauzula informacyjna
-
Załącznik nr 6- Wzór umowy przetwarzania danych osobowych
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Ilona Sklepińska
- Data udostępnienia w BIP: 2019-06-18 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Ilona Sklepińska
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-06-24 12:37:06
- Liczba odsłon: 1011
- Historia dokumentu: