Zobacz podgałęzie
Ogłoszenie nr 650887-N-2018 z dnia 2018-11-21 r.
Urząd Gminy w Płońsku:
Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Płońsk w 2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie
jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową
integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których
mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu
któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy
ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z
danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Płońsku,
krajowy numer identyfikacyjny 13050494900000,
ul. Pułtuska
39 , 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie,
państwo Polska,
tel. 236 625 635,
e-mail zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl,
faks 236 622 426.
Adres strony internetowej (URL): www.ugplonsk.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres
strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3)
WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd
Gminy w Płońsku, ul. Pułtuska 39, 09 - 100 Płońsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Płońsk w 2019 r.
Numer referencyjny: RGS.271.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia
jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Płońsk w
2019 r. z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na
terenie Gminy Płońsk, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz
ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych
do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1454),
zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku
Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22 października 2012 roku w sprawie
uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata
2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami, oraz przepisami
Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Płońsk uchwałą Rady
Gminy Nr XXIV/160/2016 i uchwałą Rady Gminy Nr XXII/152/2016 w sprawie
szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Płońsk i
zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela
nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 1. Zakres prac
obejmuje: 1.1. odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których
zamieszkują mieszkańcy w zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej lub
wielolokalowej, w tym: 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych
(zmieszanych), w tym popiołu z palenisk (kotłów węglowych) będących wynikiem
zwykłego bytowania. 2) odbieranie odpadów segregowanych; 1.2. obsługa w
zakresie usuwania odpadów z gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów
Komunalnych, w którym będą zbierane następujące rodzaje odpadów: 1) papier i
tektura, opakowania z papieru i tektury, 2) tworzywa sztuczne, opakowania z
tworzyw sztucznych, 3) metale, opakowania z metali, opakowania
wielomateriałowe, 4) szkło, opakowania ze szkła, 5) drewno, opakowania z
drewna, 6) zużyte opony, 7) odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i
remontów mieszkań i niewielkich remontów domów, 8) gruz ceglany z remontów
mieszkań i niewielkich remontów domów, 9) odpady innych materiałów ceramicznych
i elementów wyposażenia, 10) usunięte tynki, tapety, okleiny, 11) odzież,
tekstylia, 12) lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, 13)
urządzenia zawierające freony, 14) farby, tusze, farby drukarskie, kleje,
lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne, 15) leki, 16) baterie,
akumulatory, 17) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, 18) odpady
ulegające biodegradacji, 19) odpady wielkogabarytowe; 1.3. dostarczanie
właścicielom nieruchomości pojemników na odpady zmieszane i worków do
selektywnej zbiórki, 1.4. program komputerowy na czas trwania umowy w ramach
jej realizacji, Wykonawca będzie zobowiązany zainstalować na wskazanym
stanowisku komputerowym będącym własnością Zamawiającego oprogramowanie
umożliwiające bieżącą kontrolę pracy sprzętu wykorzystywanego przez Wykonawcę,
1.5. prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego
w Płońsku 1.6. prowadzenie Mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych z częstotliwością co najmniej 2 razy do roku, 1.7. mycie pojemników
2 razy w trakcie trwania umowy, 1.8. obsługa 5 imprez masowych w zakresie
dostarczenia pojemników oraz odebrania odpadów i pojemników 2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia: 2.1. odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej i
zagrodowej, gdzie obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy
zbiórki odpadów komunalnych: 2.1.1. niesegregowane (zmieszane) odpady
komunalne; a) niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników
odpowiadającym polskim normom PN-EN 840 o pojemności: 120 l, 240l, 1100 l, 6,5
m³; b) częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącach: styczniu, lutym, marcu,
kwietniu, maju, wrześniu, październiku, listopadzie, grudniu, wg harmonogramu
uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym; c) częstotliwość 2 razy w
miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień, wg harmonogramu uzgodnionego przez
Wykonawcę z Zamawiającym; d) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie
odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez
przekazanie ich do odzysku w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów
Komunalnych funkcjonującej w ramach Zakładu Zagospodarowania Odpadów w
Poświętnem gm. Płońsk oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc
dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania
odpadów; e) obowiązkiem Wykonawcy będzie również: - zapewnienie na własny koszt
właścicielom nieruchomości jednorodzinnych i zagrodowych na czas trwania umowy
pojemników na odpady zmieszane, - posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy
zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych na
pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww.
właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w
przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie 1 miesiąca będzie
niewystarczająca), - zapewnienie odpowiedniego stanu sanitarnego poprzez mycie
pojemników 2 razy w czasie trwania umowy, - przedstawienie Zamawiającemu (jeden
raz w miesiącu) informacji z miejsc odbioru odpadów tego rodzaju worków (adres
nieruchomości i ilość dostawionych worków) potrzebnej do przeprowadzenia
kontroli ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość. 2.1.2. selektywnie
zebrane odpady komunalne (odpady segregowane); a) odbiór selektywnie zebranych
odpadów na terenie zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej będzie się odbywać w systemie
workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków: - niebieski – o pojemności
120 l na odpady z papieru i tektury, - żółty – o pojemności 120 l na odpady z
tworzyw sztucznych, opakowań z tworzyw sztucznych, metali, opakowań z metali
oraz opakowań wielomateriałowych, - zielony – o pojemności od 60 l do 120 l na
odpady ze szkła białego i kolorowego oraz opakowań ze szkła, - brązowy – o
pojemności 120 l na odpady zielone. b) worki do selektywnej zbiórki odpadów
(dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach
reklamacji) zapewnia Wykonawca; przedmiotowe worki powinny posiadać następujące
parametry: - materiał – folia polietylenowa LDPE, półprzezroczysta, o grubości
zapewniającej wytrzymałość worków tj. co najmniej 60 mikronów, - oznakowanie –
worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są
przeznaczone. c) częstotliwość wywozu 1 raz na miesiąc, wg harmonogramu
uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym; d) częstotliwość wywozu odpadów
zielonych 1 raz w miesiącu w okresie kwiecień-listopad; e) obowiązkiem
Wykonawcy będzie: - uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości
jednorodzinnych i zagrodowych worków do selektywnego zbierania odpadów
komunalnych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie w miejscu odbioru
zapełnionych worków nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych
odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków; -
zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do
odzysku w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
funkcjonującej w ramach Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm.
Płońsk oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów
potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów; -
posprzątanie wokół ww. worków, gdy zajdzie taka potrzeba. 2.2. Odbieranie
odpadów z zabudowy wielolokalowej: 2.2.1. niesegregowane (zmieszane) odpady
komunalne; a) odbiór z pojemników o pojemności od 240 l do 6,5 m³; b)
częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącach: styczniu, lutym, marcu, kwietniu,
maju, wrześniu, październiku, listopadzie, grudniu, wg harmonogramu
uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym; c) częstotliwość wywozu 2 razy w
miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień, wg harmonogramu uzgodnionego przez
Wykonawcę z Zamawiającym; d) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie
odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez
przekazanie ich do odzysku w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów
Komunalnych funkcjonującej w ramach Zakładu Zagospodarowania Odpadów w
Poświętnem gm. Płońsk oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc
dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania
odpadów; e) obowiązkiem Wykonawcy będzie również: - zapewnienie na własny koszt
właścicielom nieruchomości wielolokalowych na czas trwania umowy pojemników na
odpady zmieszane, - posprzątanie wokół ww. pojemników i kontenerów, gdy zajdzie
taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych worków z
niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww. właściciele
nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy
pojemność pojemnika w danym okresie 1 miesiąca będzie niewystarczająca), -
zapewnienie odpowiedniego stanu sanitarnego poprzez mycie pojemników 2 razy w
czasie trwania umowy, - przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu)
informacji z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres nieruchomości i ilość
dostawionych worków) potrzebnej do przeprowadzenia kontroli ilości osób
zamieszkujących daną nieruchomość. 2.2.2. selektywnie zebrane odpady komunalne
(odpady segregowane) a) odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie
zabudowy wielolokalowej prowadzony będzie poprzez pojemniki o pojemności min.
1300 l, z zachowaniem następującej kolorystyki: - pojemnik żółty typu
siatkowego z napisem „plastik, metal” do odpadów z tworzyw sztucznych, metali i
odpadów wielomateriałowych, - pojemnik niebieski typu dzwon z napisem „papier”
do odpadów z papieru i tektury, - pojemnik biało-zielony typu dzwon z napisami
„szkło bezbarwne” i „szkło kolorowe” do odpadów ze szkła. b) częstotliwość
wywozu 1 raz w miesiącu, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z
Zamawiającym; c) obowiązkiem Wykonawcy będzie: - zapewnienie na własny koszt
właścicielom nieruchomości wielolokalowych na czas trwania umowy pojemników na
selektywnie zebrane odpady komunalne, - zagospodarowanie selektywnie zebranych
odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku w Regionalnej Instalacji
Przetwarzania Odpadów Komunalnych funkcjonującej w ramach Zakładu
Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk oraz przedstawienie
Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych
czynności, tj. karty przekazania odpadów; - bieżące utrzymywanie czystości i
porządku wokół rozstawionych pojemników. 2.3. W przypadku niemożności
przekazania odpadów komunalnych z przyczyn losowych (choroba, dłuższa
nieobecność) w terminie określonym w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest
dokonać odbioru odpadów komunalnych w możliwie najkrótszym terminie na wniosek
Zamawiającego. 2.4. Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
2.4.1. Wykonawca będzie prowadził Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych, na terenie do którego posiada tytuł prawny. 2.4.2. Punkt będzie
czynny w dni robocze(od poniedziałku do piątku) w godz. od 8:00 do 18:00 oraz w
soboty od godz. 8:00 do 14:00. W tym czasie PSZOK powinien być dozorowany przez
minimum jednego pracownika. Pracownik będzie przyjmował wymienione wyżej odpady
dostarczone przez mieszkańców gminy Płońsk, po okazaniu przez nich dokumentu
potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy (np. dowód osobisty, umowa
najmu, potwierdzenie dokonywania opłat za odpady itp.). Przy odbiorze
poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów pracownik będzie ważył te
odpady lub w inny sposób określał ich ilość, co zanotuje w ewidencji
jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów wraz z adresem
posesji/właściciela nieruchomości. Pracownik ma obowiązek wydać mieszkańcowi
dokument potwierdzający przyjęcie jego odpadów do PSZOK. Wykonawca jest
zobowiązany do utrzymania czystości i porządku na terenie PSZOK. Pojemniki na
odpady powinny być na bieżąco opróżnianie. 2.4.3. W ramach prowadzenia punktu
selektywnego zbierania odpadów przewiduje się zbieranie następujących odpadów:
- papier i tektura, opakowania z papieru i tektury, - tworzywa sztuczne,
opakowania z tworzyw sztucznych, - metale, opakowania z metali, opakowania
wielomateriałowe, - szkło, opakowania ze szkła, - drewno, opakowania z drewna,
- zużyte opony, - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
mieszkań i niewielkich remontów domów, - gruz ceglany z remontów mieszkań i
niewielkich remontów domów, - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów
wyposażenia, - usunięte tynki, tapety, okleiny, - odzież, tekstylia, - lampy
fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, - urządzenia zawierające
freony, - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające
substancje niebezpieczne, - leki, - baterie, akumulatory, - zużyte urządzenia
elektryczne i elektroniczne, - odpady ulegające biodegradacji, - odpady
wielkogabarytowe. 2.4.4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie
odebranych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku w Regionalnej
Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych funkcjonującej w ramach Zakładu
Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem Gm. Płońsk oraz przedstawienie
Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty
przekazania odpadów. 2.5. Prowadzenie Mobilnego Punktu Selektywnej Zbiórki
Odpadów Komunalnych. 2.5.1. Rodzaje odbieranych odpadów: - meble i inne odpady
wielkogabarytowe - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - zużyte opony(4
szt. na gospodarstwo). 2.5.2. Częstotliwość odbioru odpadów w formie zbiórki
objazdowej – co najmniej dwa razy do roku w dniach ustalonych w harmonogramie.
2.5.3. Lokalizacja punktów zbiórki (postoju MPSZOK): zgodnie ze zgłoszonymi
potrzebami. 2.5.4. Czas zbiórki (postoju MPSZOK) w jednej lokalizacji w danym
dniu harmonogramu: zgodnie z potrzebami uprzątnięcia odpadów. 2.5.5.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych
poprzez przekazanie ich do odzysku w Regionalnej Instalacji Przetwarzania
Odpadów Komunalnych funkcjonującej w ramach Zakładu Zagospodarowania Odpadów w
Poświętnem Gm. Płońsk oraz przedstawienie Zamawiającemu dowodów
potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 3.
Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji
zamówienia. 3.1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów
nieruchomości, objętych zamówieniem, w dniu podpisania umowy. 3.2. Wykonawca
wyposaży nieruchomości objęte niniejszą umową w pojemniki i worki do dnia 31
grudnia 2018 r. Wykonawca po otrzymaniu od Zamawiającego informacji e-mailem
będzie niezwłocznie dostarczał worki dla mieszkańców przystępujących do
segregacji. Wykonawca będzie dostarczał worki na wymianę w ilości
odpowiadającej liczbie worków odebranych. 3.3. Odbiór odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować w godzinach 7:00-16:00.
Pojemniki i worki z odpadami będą wystawiane do godziny 7:00 w dniu wyznaczonym
w harmonogramie do drogi publicznej, wtedy, gdy odległość posesji od tej drogi
jest mniejsza bądź równa 100 m. Gdy ta odległość jest większa niż 100 m odpady
zostaną odebrane sprzed posesji. 3.4. W przypadku niemożności odbioru odpadów
komunalnych, na skutek okoliczności zaistniałych po stronie Wykonawcy, w
terminie wynikającym z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie
powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w dniu
roboczym następującym po dniu, w którym odebranie nie było możliwe. 3.5.
Wystąpienie, niezależnych od Wykonawcy, przeszkód uniemożliwiających odbiór
odpadów komunalnych na części lub całości terenu gminy zwalnia Wykonawcę z
obowiązku odbioru odpadów do czasu ustąpienia przyczyny. Zamawiający zrealizuje
zaległy odbiór odpadów bezpośrednio po ustąpieniu przyczyny. W przypadku wystąpienia
przeszkód, które mogą uniemożliwiać odbiór przez okres powyżej 14 dni
Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą ustali alternatywną metodę realizacji
umowy. 3.6. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie
mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów.
W tym celu Wykonawca sporządzi harmonogramy odbioru, które Zamawiający po
akceptacji opublikuje na swojej stronie internetowej, a Wykonawca w formie
wydruków, zobowiązany jest przekazać właścicielom nieruchomości przed pierwszym
odbiorem odpadów. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania
Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ust.1-3 z dnia 13
września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z
2018, poz. 1454). 3.8. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów, o
których mowa w art. 3b i 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1454). 3.9. Wykonawca
jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ilość odebranych
odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras przejazdu (na wypadek reklamacji lub
ewentualnie innej potrzeby uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych
informacji). 3.9.1. Zamawiający zastrzega sobie między innymi możliwość żądania
od Wykonawcy zapisów urządzeń GPS zamontowanych na pojazdach, którymi Wykonawca
wykonuje usługę, trasówek oraz informacji z czujników wyładunku, które
umożliwią kontrolę trasy pojazdu przewożącego odpady oraz jego miejsce
wyładunku. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania prawidłowości
prowadzonej segregacji. 3.10.1. Wykonawca na nieruchomościach, na których
zgodnie ze złożoną deklaracją nie są posegregowane odpady pozostawi żółtą
kartkę (ostrzeżenie) np.„Źle posegregowane, następnym razem postaraj się
lepiej”. 3.10.2. Wykonawca po dwukrotnym ostrzeżeniu właściciela, zobowiązany
jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej i niezwłocznego powiadomienia
faxem lub e-mailem Zamawiającego o niedopełnieniu obowiązku selektywnego zbierania
odpadów komunalnych przez właściciela nieruchomości. 3.10.3. Zgodnie z art. 9f
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1454) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela
nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne.
3.10.4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu faktur wraz z
kartami przekazania odpadów oraz ze sprawozdaniem z miejsc odbioru worków z
odpadami niesegregowanymi (zmieszanymi) dostawianych do pojemników
przeznaczonych na tego rodzaju odpady (adres i ilości dostawionych worków). W
ww. sytuacji Wykonawca sporządzi również dokumentację fotograficzną. 3.10.5.
Zgodnie z art. 9e ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1454) - zakazuje się
mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami
komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. 3.11. Za zawinione szkody
w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie wykonywania usługi
odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3.12. Wykonawca zapewnia właściwy stan
sanitarny (mycie i dezynfekcję) pojazdów używanych podczas realizacji
zamówienia. 3.13. Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór
odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających
parametrów dróg publicznych. 3.14. System odbierania odpadów komunalnych nie
obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej
(odpadów poprodukcyjnych). 3.15. Zamawiający dostarczy i będzie aktualizował
wykaz nieruchomości, do których Wykonawca będzie obowiązany dojechać
bezpośrednio do posesji i odebrać odpady. 3.16. Procedura reklamacyjna 3.16.1.
Zamawiającemu, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez Wykonawcę,
przysługuje reklamacja. 3.16.2. Zamawiający zgłasza Wykonawcy reklamację faxem
lub e-mailem. 3.16.3. Realizacja reklamacji odbędzie się w ciągu …………….. (min.
24 godz. max. 72 godz. w zależności od złożonej oferty) od chwili zgłoszenia
przez Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić
faxem lub e-mailem. 3.16.4. Reklamacja dotyczyć może nieodebrania odpadów w wyznaczonym
w harmonogramie terminie, niedostarczenie worków dla mieszkańców
przystępujących do segregacji, pozostawienia niedostatecznej (na wymianę)
liczby worków lub nieodpowiednich worków, nieodebrania odpadów z PSZOK,
niezapewnienia MPSZOK. 3.16.5. Każdy właściciel nieruchomości ma możliwość
zgłoszenia reklamacji do Zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie wezwie
Wykonawcę do prawidłowego wykonania reklamowanej usługi. 3.16.6. Reklamacja
zostanie uznana za bezzasadną, jeżeli Wykonawca udowodni, że wykonał prawidłowo
usługę lub nie wykonał jej z przyczyn leżących po stronie właściciela
nieruchomości lub Zamawiającego. 3.16.7. Zamawiający będzie rozstrzygał o
zasadności reklamacji na podstawie danych przekazanych przez Wykonawcę, tj.
zapisów urządzeń GPS zamontowanych na pojazdach, którymi Wykonawca wykonuje
usługę oraz trasówek. Pomocniczo w rozstrzygnięciu zasadności reklamacji mogą
być, przekazywane Zamawiającemu przez Wykonawcę, inne dane pochodzące z
urządzeń zamontowanych na pojazdach, którymi wykonywana jest usługa oraz inne
zapisy tras pojazdów, pozwalające na określenie pozycji pojazdu w odpowiednim
czasie, a także dokumentacja fotograficzna. 3.16.8. Zamawiający dostarczy i
będzie aktualizował wykaz nieruchomości, do których Wykonawca będzie obowiązany
dojechać bezpośrednio do posesji i odebrać odpady. 4. Dane charakteryzujące
zamówienie. 4.1. Charakterystyka Gminy Płońsk Gmina Płońsk, położona w
centralnej części powiatu, w północno - zachodniej części województwa
mazowieckiego, otacza swoim obszarem miasto Płońsk. Sąsiaduje z 6 gminami
powiatu płońskiego: Baboszewo, Sochocin, Joniec, Załuski, Naruszewo i
Dzierzążnia. 1) Powierzchnia gminy Płońsk wynosi 127 km2. 2) Liczba mieszkańców
na terenie gminy Płońsk, na podstawie złożonych deklaracji – 7100 osoby. Stan
na dzień 25.10.2018 r. Uwaga: liczba osób przewidziana do objęcia zamówieniem w
ciągu okresu jego realizacji może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od
złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości. 3) 7028 osób mieszka w
zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej oraz 72 osoby w zabudowie wielolokalowej.
4) Gmina Płońsk liczy 42 miejscowości: Arcelin, Bogusławice, Bońki, Brody,
Cempkowo, Cholewy, Cieciórki, Ćwiklin, Ćwiklinek, Dalanówek, Ilinko, Ilino,
Jeżewo, Kluczewo, Kownaty, Koziminy-Stachowo, Krępica, Lisewo, Michalinek,
Michowo, Młyńsk, Nowe Koziminy, Pilitowo, Poczernin, Poświętne, Pruszyn,
Raźniewo, Siedlin, Skarżyn, Skrzynki, Słoszewo, Słoszewo-Kolonia, Stare
Koziminy, Strachowo, Strachówko, Strubiny, Szeromin, Szerominek, Szpondowo,
Szymaki, Woźniki, Wroninko. 5) Liczba nieruchomości: a) liczba nieruchomości
jednorodzinnych i zagrodowych: 2239 b) liczba budynków wielolokalowych: 3 4.2.
W Gminie Płońsk w roku 2017 odebrano następujące ilości odpadów komunalnych z
podziałem na poszczególne frakcje: KOD ODPADU FRAKCJE ODPADÓW MASA ODEBRANYCH
ODPADÓW [Mg] 200301 zmieszane 1400,400 200102 szkło 68,350 200139 tworzywa
sztuczne 104,221 200101 papier i tektura 28,615 200201 odpady ulegające
biodegradacji 19,970 200307 odpady wielkogabarytowe 72,760 200136 zużyty sprzęt
elektroniczny 7,580 200127 Farby, tusze, farby drukarskie 0,300 200203 inne
odpady nie ulegające biodegradacji 7,720 170107 zmieszane odpady z betonu,
gruzu 127,580 160103 zużyte opony 0,640 PSZOK 150102 opakowania z tworzyw
sztucznych 4,680 160103 zużyte opony 0,640 200102 szkło 0,790 200111 tekstylia
0,460 200136 zużyty sprzęt elektroniczny 1,830 200138 drewno inne niż
wymienione w 200137 0,490 200140 metale 0,780 200307 odpady wielkogabarytowe
19,566 170107 zmieszane odpady z betonu 20,940 150101 opakowania z papieru i
tektury 2,940 200201 odpady ulegające biodegradacji 23,232
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90511000-2 |
90512000-9 |
90513100-7 |
90514000-3 |
90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-01-01 |
2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1)
aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289), prowadzonego przez Wójta Gminy Płońsk w
zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2)
aktualne zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów komunalnych z
uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w
art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2016
r. poz. 1987),
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający
nie określa powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w
tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonuje, dwie główne usługi odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie nie
mniejszej niż 1000 Mg (Załącznik Nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okrywowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. b. Wykonawca zobowiązany jest wykazać narzędzia,
wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w celu wykonania
zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami: 1).
Wykonawca wykaże, że dysponuje (Załącznik Nr 7 do SIWZ) : • co najmniej dwoma
pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemnościach 120 l, 240 l, 1100 l,
6,5 m3; • co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie
zebranych odpadów komunalnych; • co najmniej jednym pojazdem do odbierania
odpadów bez funkcji kompaktującej; • co najmniej jednym samochodem specjalnym
przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi
gminne o szer. od 2,4 do 3,0 m i masie własnej do 5 ton. 2). Ponadto Wykonawca
wykaże, że posiada bazę magazynowo – transportową (Załącznik Nr 8 do SIWZ)
usytuowaną: • w gminie Płońsk, lub w odległości nie większej niż 60 km od
granicy gminy, na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289) prowadzonego przez Wójta Gminy Płońsk w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 2) Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych objętych postępowaniem przetargowym lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 1987).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3) Wykonawca
zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym
okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonuje, dwie główne usługi odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie nie
mniejszej niż 1000 Mg (Załącznik Nr 6 do SIWZ) wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4)
Wykonawca zobowiązany jest wykazać narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia
techniczne dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami: a) Wykonawca wykaże, że dysponuje
(Załącznik Nr 7 do SIWZ) : • co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do
odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, przystosowanymi do opróżniania
pojemników o pojemnościach 120 l, 240 l, 1100 l, 6,5 m3; • co najmniej dwoma
pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów
komunalnych; • co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji
kompaktującej; • co najmniej jednym samochodem specjalnym przystosowanym do
odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szer. od 2,4
do 3,0 m i masie własnej do 5 ton. b) Ponadto Wykonawca wykaże, że posiada bazę
magazynowo – transportową (Załącznik Nr 8 do SIWZ) usytuowaną: • w gminie
Płońsk, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, na terenie,
do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne
złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może
on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi
były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca powinien posiadać wdrożony system zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego, a więc świadczyć usługi: a) zgodnie z normami jakościowymi: Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi (np. ISO 9001). b) zgodnie z europejskimi normami zarządzania środowiskowego: Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskowego (np. ISO 14001).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba
wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres
strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas realizacji reklamacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie
procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a)
formy prawnej i nazwy Zakładu w związku z przekształceniem firmy, b) działania
siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania usług lub
występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających
wykonywanie usług w takim stopniu, że termin ich wykonania może być zagrożony,
c) ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
wysokości stawki podatku od towarów i usług - Zamawiający dopuszcza zmianę
wynagrodzenia umownego brutto, d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów
prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. e) jeżeli
konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można
było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Powyższe zmiany umowy nie
mogą powodować naliczenia i pobrania przez Wykonawcę żadnych dodatkowych opłat
i prowizji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-29,
godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Przed zawarciem umowy Wykonawca
winien wnieść do Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w
wysokości 5% ceny brutto oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Wójt Gminy Płońsk
/-/Aleksander Jarosławski
Załączniki do pobrania :
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Ilona Sklepińska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-11-21 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Ilona Sklepińska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-21 12:33:29
- Liczba odsłon: 664
- Historia dokumentu: