Ogłoszenie nr 32954 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Płońsk: Zakup i
dostawa paliw płynnych dla Gminy Płońsk na 2017 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub
programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23150
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w
Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego
zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot,
któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez
zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Płońsku, krajowy
numer identyfikacyjny 13050494900000, ul. ul. 19 Stycznia 39, 09100
Płońsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 625 635,
faks 236 622 426, e-mail zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugplonsk.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających
indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z
zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających
zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa paliw płynnych dla Gminy Płońsk na 2017
rok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGS.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i zakup
paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji
Zamawiającego w szacunkowych ilościach: PB 95 – 6 600 litrów ON – 38 700
litrów Olej opałowy – 5 000 litrów 2. Zamówienie obejmuje zakup paliw
silnikowych: benzyny bezołowiowej 95 oktanowej i oleju napędowego do pojazdów
i urządzeń mechanicznych oraz oleju opałowego do pieców olejowych w
świetlicach wiejskich. 3. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec
zmniejszeniu lub zwiększeniu, stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego,
przy zachowaniu upustów podanych w ofercie, bez możliwości roszczeń
finansowych ze strony Wykonawcy. Ilość litrów paliwa podana w opisie
przedmiotu zamówienia oraz formularzu oferty stanowiących odpowiednio
załączniki do SIWZ jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w
zależności od potrzeb do zmniejszenia lub zwiększenia ilości tankowanych
paliw. 4. Dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego polegać będzie
na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy
znajdującej się w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego, liczonej
najkrótszą drogą publiczną zezwalającą na przejazd autobusów, umożliwiającą
tankowanie samochodów osobowych i autobusów, czynną 7 dni w tygodniu, 24
godziny na dobę. 5. Dopuszcza się tankowanie paliwa do kanistrów
Zamawiającego dla potrzeb agregatów prądotwórczych, kosiarek, pił łańcuchowych,
itp. 6. Tankowanie może być realizowane wyłącznie przez osoby upoważnione i
do pojazdów Zamawiającego – zgodnie z wykazem przekazanym Wykonawcy. 7. Z
uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i
urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostaw paliwa. 8. Benzyna bezołowiowa i olej
napędowy powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra
Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla
paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późn.zm.) oraz
odpowiednio Normy PN-EN 228 i PN-EN 590. 9. Dostawa oleju opałowego polegać
będzie na tankowaniu zbiorników w świetlicach wiejskich zlokalizowanych w odległości
15 km od siedziby Zamawiającego. 10. Odbiór paliwa odbywać się będzie
bezgotówkowo. Wykonawca będzie wystawiał każdorazowo potwierdzenie
tankowania, które musi zawierać: datę tankowania, rodzaj i ilość pobranego
paliwa, cenę jednostkową brutto 1 l paliwa z uwzględnieniem upustu, ogólną
wartość, markę i Nr rej pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej, czytelny
podpis osoby pobierającej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego
systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT173047.97
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami
Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie
ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PALIMAX SP. Z O.O., , Ul.
Spółdzielcza 2A, 09-100, Płońsk, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii
Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI
ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 220678,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220678,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220678,00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9)
UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA,
ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|