Ogłoszenie nr
602069-N-2018 z dnia 2018-08-08 r.
Urząd Gminy w Płońsku: Budowa Otwartych Stref
Aktywności w miejscowościach Siedlin, Szerominek, Lisewo, Słoszewo Kolonia i
Jeżewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie
jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową
integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których
mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu
któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy
ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z
danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –
mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Płońsku,
krajowy numer identyfikacyjny 13050494900000,
ul. Pułtuska
39 , 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie,
państwo Polska,
tel. 236 625 635,
e-mail zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl,
faks 236 622 426.
Adres strony internetowej (URL): www.ugplonsk.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres
strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3)
WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd
Gminy w Płońsku, ul. Pułtuska 39, 09 - 100 Płońsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Budowa Otwartych Stref
Aktywności w miejscowościach Siedlin, Szerominek, Lisewo, Słoszewo Kolonia i
Jeżewo
Numer referencyjny: RGS.271.8.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia
jest budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Siedlin, Szerominek,
Lisewo, Słoszewo Kolonia i Jeżewo Roboty podzielone zostały na etapy: I.
Otwarta Strefa Aktywności w Siedlinie: - Siłownia plenerowa, - Zieleń, -
Inwentaryzacja powykonawcza II. Otwarta Strefa Aktywności w Szerominku: - Plac
zabaw o charakterze sprawnościowym - Siłownia plenerowa, - Zieleń, -
Piaskownica, - Inwentaryzacja powykonawcza III. Otwarta Strefa Aktywności w
Lisewie: - Siłownia plenerowa, - Zieleń, - Inwentaryzacja powykonawcza IV.
Otwarta Strefa Aktywności w Słoszewie Kolonia: - Siłownia plenerowa, - Zieleń,
- Inwentaryzacja powykonawcza V. Otwarta Strefa Aktywności w Jeżewie: - Plac
zabaw o charakterze sprawnościowym - Siłownia plenerowa, - Zieleń, - Ogrodzenie
panelowe wysokości 1,0 m, - Inwentaryzacja powykonawcza 2. Wykonawca
zobowiązany jest do zamontowania w widocznym miejscu zrealizowanej inwestycji -
tablic informujących o dofinansowaniu realizacji zadania przez Ministra Sportu
i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) (o treści
zgodnej z Załącznikiem nr 7 zamieszczonym pod adresem:
https://www.msit.gov.pl/pl/infrastruktura/fundusz-rozwoju-kultury/dokumenty-do-pobrania/3712,Zalaczniki-do-umow-zawartych-w-latach-poprzednich.html
– „Wytyczne dotyczące obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych
dofinansowanych ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej FRKF”). 3.
Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać, określa projekt budowlany,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 4.
Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez
uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację
powykonawczą. 5. W przypadku konieczności dokonania wycinki drzew, karp i
krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją, Wykonawca będzie zobowiązany do
ich usunięcia w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia i
zagospodarowania we własnym zakresie. 6. W przypadku wystąpienia kolizji z
urządzeniami melioracji wodnych, należy dokonać przebudowy zgodnie z
obowiązującymi przepisami oraz uzyskać wymaganie prawem pozwolenia. Kserokopię
pozwolenia należy załączyć do dokumentacji odbiorowej. Z wykonanej naprawy sieci
drenażowej, należy sporządzić dokumentację fotograficzną, załączyć do
dokumentów odbiorowych z opisem naprawianego sączka i określeniem jego
lokalizacji. 7. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie
odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze, niż
wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji
przedmiotu zamówienia, muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w
tym w szczególności ustawy o wyrobach budowlanych oraz ustawy Prawo budowlane.
8. „W myśl Art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z póź. zm) wykonawca robót może zastosować
zawsze inną równoważną technologię systemową - odpowiadającą parametrami i charakterem
technologii projektowanej - na zasadach określonych w Art. 10 ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane”. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot
zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i
systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert
równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest
identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze lub
lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje
rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego
roboty budowlane (w tym urządzenia, materiały) spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej, tj.
dokumenty potwierdzające parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie
wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w
dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi
pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po
stronie Wykonawcy. Do oferty równoważnej zaleca się dołączyć, w szczególności:
karty katalogowe, aprobaty, certyfikaty lub specyfikacje techniczne
charakteryzujące parametry oferowanych materiałów zamiennych, dokumenty
potwierdzające parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikać, że
są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji
technicznej. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje
produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, mają one wyłącznie
charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy
użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane
przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż mają one na celu jedynie doprecyzowanie
poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a
Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. 10. Wykonawcy proponuje się
sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników
koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez
Zamawiającego. 11. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy
wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, projektem umowy, projektem budowlanym,
przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką
budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami
przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego.
b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów, zobowiązany jest do przedstawienia
Inspektorowi nadzoru dokumentów, potwierdzających parametry tych materiałów w
celu dokonania kontroli. c) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów
własnych. d) Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wymagane opinie oraz
uzgodnienia, które wynikną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a będą
konieczne do zakończenia realizacji robót. e) Wykonawca ma obowiązek
przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób
przebywających na terenie inwestycji, zgodny z informacją dotyczącą
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Prace należy zorganizować w taki sposób, aby
nie narażać mieszkańców na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z
prowadzonych robót. Teren robót przed rozpoczęciem realizacji prac, należy
trwale oznakować i zabezpieczyć w celu zapewnienia bezpieczeństwa pieszych i
ruchu drogowego.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
37410000-5 |
45112723-9 |
45112710-5 |
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2018-09-28
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-09-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający
nie określa powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający
nie określa powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. że
wykonał niżej wymienione roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, tj.: ü jedną robotę budowlaną polegającą na budowie siłowni
plenerowej o wartości robót nie mniejszej niż 40 000, 00 zł oraz ü
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie placu zabaw o wartości robót nie
mniejszej niż 30 000, 00 zł. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania ww.
robót w jednym zadaniu z jednoczesnym doprecyzowaniem wartości wykonanej
siłowni plenerowej i placu zabaw. b. że dysponuje lub będzie dysponował co
najmniej jedną osobą (1), skierowaną do realizacji zamówienia, tj. posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej lub która posiada odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub
które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów w innych krajach. Osoba
ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 2.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w Części V ust. 1 pkt 2 lit. c) SIWZ, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na
zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić, Zamawiającemu, że realizując
zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu
umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy
stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do
ich zasobów tj. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
publicznego, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia publicznego oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca
polega zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, przedstawia
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane
Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na
wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada
czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w
art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1. 5. W odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy podmioty te zrealizują
roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane zawodowych lub
doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, gdy
podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7) wykazu robót
budowlanych obejmującego co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na
budowie siłowni plenerowej o wartości robót nie mniejszej niż 40 000, 00 zł
oraz jedną robotę budowlaną polegającą na budowie placu zabaw o wartości robót
nie mniejszej niż 30 000, 00 zł - wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wzór
wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 8) wykazu osób skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj. posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -
budowlanej lub która posiada odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub które zostały
wydane na podstawie obowiązujących przepisów w innych krajach. Osoba ta będzie
pełnić funkcję kierownika budowy wraz z podaniem imienia i nazwiska tej/tych
osoby/ób oraz informacjami na temat jej/ich uprawnień (numer, rodzaj i zakres),
zakresu wykonywanych przez nie czynności a także informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia : 1) Aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w Załącznikach Nr 2 i Nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ), 3) Kosztorys ofertowy – uproszczony; 4) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w formie oryginału; 5) w przypadku złożenia oferty równoważnej zaleca się złożenie – w szczególności: kart katalogowych, aprobaty, certyfikaty lub specyfikacji technicznych charakteryzujących parametry oferowanych materiałów zamiennych, dokumenty potwierdzające parametry techniczne równoważne, z których jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. 6) Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień – załącznik nr 8 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach w zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiącymi załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 9) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 3); 10) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 3). 11) w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: nie dotyczy. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymaganych dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się żądanych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagane dokumenty/oświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 12) W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 13) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 14) Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 15) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 16) W przypadku, kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana wówczas Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 17) Oświadczenia, o których mowa w ww. Rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 18) Dokumenty, o których mowa w ww. Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 5, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 19) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 20) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 21) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania,
Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć
tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku
następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach
ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r.
poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek
Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany
jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w
formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 63 8230 0007 0000
0563 2023 0003, z adnotacją: „Przebudowa terenu rekreacyjno – sportowego w
miejscowości Arcelin” nr sprawy: RGS.271.8.2018. Przy czym za termin wniesienia
wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku
Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu
pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej
formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w
formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, tj.: w Urzędzie Gminy Płońsk, 09 -
100 Płońsk, ul. Pułtuska 39, sekretariat (od poniedziałku do piątku w godz. od
800 do 1500), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z
oryginałem. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno
gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia
okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne
jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu
wypłacenie wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres
strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki
jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie
procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a)
działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót
(np. klęski żywiołowe, strajki) lub występowania niekorzystnych warunków
atmosferycznych (opady, niska temperatura itp.) uniemożliwiających wykonywanie
robót w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony – Zamawiający
dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji, b) zmiany kluczowego
personelu Wykonawcy lub Podwykonawcy, w tym zmiana kierownika robót z ramienia
Podwykonawcy – spełniającego wymagania zawarte w SIWZ, po uprzednim uzgodnieniu
personaliów z Zamawiającym. c) wystąpienie nieprzewidzianych robót, mających
wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje
konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej - Zamawiający dopuszcza
możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót
oraz zmianę wynagrodzenia umownego, d) wystąpienia poważnych rozbieżności
pomiędzy dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym - Zamawiający dopuszcza
możliwość przedłużenia terminu realizacji robót oraz zmianę sposobu realizacji
przedmiotu umowy, e) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z
powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający lub okoliczności
wynikających z działań Inwestora Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu
realizacji przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia umownego oraz zmianę sposobu
realizacji przedmiotu umowy, f) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i
będą leżały w interesie publicznym - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, g)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia, h) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej
zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o
zamówieniu lub SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-23,
godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w
jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zadanie pn. „Budowa Otwartych Stref
Aktywności w miejscowościach Siedlin, Szerominek, Lisewo, Słoszewo Kolonia i
Jeżewo” dofinansowane jest przez Ministra Sportu i Turystyki ze środków
Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu rozwoju małej
infrastruktury sportowo – rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym –
Otwarte Strefy Aktywności (OSA).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
|
Załączniki do pobrania :
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Ilona Sklepińska
- Data udostępnienia w BIP: 2018-08-08 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Ilona Sklepińska
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-08 14:37:07
- Liczba odsłon: 457
- Historia dokumentu: