Ogłoszenie
nr 563244-N-2017 z dnia 2017-08-03 r.
Urząd Gminy w
Płońsku: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci
wodociągowej na terenie gminy Płońsk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem,
ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym
inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne
oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Płońsku, krajowy
numer identyfikacyjny 13050494900000, ul. ul. 19 Stycznia 39 , 09100
Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 625 635,
, e-mail zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl, , faks 236 622 426.
Adres strony internetowej (URL): www.ugplonsk.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania,
czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy w Płońsku, 09-100 Płońsk, ul. 19 - go Stycznia 39
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa przydomowych
oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk
Numer referencyjny: RGS.271.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci
wodociągowej na terenie gminy Płońsk I. Kosztorys obejmuje wykonanie 65 szt.
przydomowych oczyszczalni biologicznych ścieków w gminie Płońsk na terenie
posesji o przepływie do 5m3/dobę. Miejscowości i działki, na których
zaprojektowano przydomowe oczyszczalnie ścieków: Arcelin dz. nr ewid. 101/1,
90, 159, 88/5, 200, 197/3, 212, 123; Bogusławice dz. nr ewid. 76/2, 10/5,
11/10, 11/14; Brody dz. nr ewid. 47, 45/2, 142/2, 126/1, 126/2; Cempkowo dz.
nr ewid. 1/2, 110, 159/10, 63, 179/2, 159/22; Cieciórki dz. nr ewid. 130/7;
Ćwiklin dz. nr ewid. 55/1, 224/4, 29/2, 224/2, 224/5; Ćwiklinek dz. nr ewid.
447/4, 9/1, 448/29; Ilinko dz. nr ewid. 11/1, 75, 49/2; Jeżewo dz. nr ewid.
62/10; Kluczewo dz. nr ewid. 118/1, 23/1, 23/2, 30/2; Koziminy Stachowo dz.
nr ewid. 98/2; Lisewo dz. nr ewid. 305, 54/1, 31; Michowo dz. nr ewid. 106/1,
106/4; Młyńsk dz. nr ewid. 39; Pilitowo dz. nr ewid. 67/2; Poczernin dz. nr
ewid. 37; Raźniewo dz. nr ewid. 23, 45/5, 56/3; Siedlin dz. nr ewid. 115/6,
14/1,14/22, 96, 82/5, 132; Słoszewo Kolonia dz. nr ewid. 435; Strubiny dz. nr
ewid. 12; Szeromin dz. nr ewid. 112; Szerominek dz. nr ewid. 166/13; Kownaty
obręb Szpondowo dz. nr ewid. 297/1, 221/6; Szymaki dz. nr ewid. 60, 168/4,
164/6. Bedą to oczyszczalnie biologiczne dla ścieków powstających w w/w
obiektach z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu, pracujące w
technologii obracających się w zanurzanych tarczowych złóż biologicznych
składających się z systemu obracających się dysków zamontowanych na wspólnym
wale. Oczyszczalnie muszą posiadać certyfikat CE spełniający wymagania normy
zharmonizowanej PN-EN 12566-3:2005+A2: 2013. W skład oczyszczalni wchodzą:
studzienki, przewody kanalizacyjne, reaktory biologiczne, drenaże
rozsączające lub studnie chłonne, studzienki połączeniowe, pompownie ścieków,
instalacja zasilenia elektrycznego, sterowania i sygnalizacji. Zasilenie
energetyczne z domowej instalacji energetycznej. Każda oczyszczalnia będzie
dostosowana do potrzeb indywidualnych przyszłych użytkowników oraz uwzględnia
istniejące zagospodarowanie terenu. Typ oczyszczalni został uzgodniony z
Właścicielami posesji a lokalizacja odpowiada wymaganiom określonym w
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(Dz.U. Nr 75 z 2002r.). Stopień oczyszczenia ścieków będzie odpowiadał
wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18
listopada 2014. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu
ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie
szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz.U. nr 2014, poz. 1800). II. Wykonanie
budowy sieci wodociągowej w miejscowości Bogusławice gm. Płońsk na działkach
nr ewid. 11/6, 11/8, 11/9, 11/10, 11/11, 11/12, 11/16, 11/17, 11/18 w
zakresie : • Sieć wodociągowa PVC PN10Ø110 mm – 657 m • Wcinka do istniejącej
sieci wodociągowej PVC 110 mm – 1 kpl. • Trójnik PVC Ø110/110 mm – 3 szt. •
Hydrant p.poż. DN80 mm z zasuwą – 3 kpl. Zakres zamówienia obejmuje: • roboty
w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; • roboty
budowlano — montażowe; • roboty elektryczne; • obsługę geodezyjną związaną z
budową przydomowych oczyszczalni ścieków i budową sieci wodociągowej. Ponadto
należy wykonać: • przeszkolenie użytkowników potwierdzone na piśmie wraz z
podpisem osoby przeszkolonej, dostarczenie instrukcji obsługi z
potwierdzeniem odbioru przez użytkownika – dotyczy oczyszczalni; • wykonanie
geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; • w okresie gwarancji ( .. .
miesięcy) zapewnić obowiązkowy coroczny przegląd każdej oczyszczalni z
wpisaniem uwag i zaleceń dla użytkownika do książki serwisowej (bez wywozu
osadu nadmiernego) i sporządzenia raportu z tego przeglądu dla Zamawiającego
w terminie do 30 maja każdego roku. Koszt wykonania w/w czynności powinien
być zawarty w cenie oferty; • po zakończeniu zadania, Wykonawca zobowiązany
jest do rozruchu technicznego i technologicznego oraz przedstawienia badania jakości
oczyszczonych ścieków (potwierdzających zachowanie parametrów oczyszczania),
wykonane przez podmiot posiadający akredytację dla wykonywania tych badań.
Wymagana ilość przebadanych oczyszczalni wynosi 10 % całości zadania tj. 7
sztuk. Raport musi zawierać dokumenty potwierdzające, że ściek oczyszczony
uzyskał parametry określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18
listopada 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1800) w sprawie warunków, jakie
należy spełniać przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie
substancji szkodliwych dla środowiska wodnego. • Wykonawca po zakończeniu
zadania zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie od każdego z odbiorców w
zakresie prawidłowego funkcjonowania wykonanych oczyszczalni, przywróceniu do
stanu pierwotnego terenu budowy (wywóz gruntu, niwelacja i uporządkowanie
terenu) i przedstawić je Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego całego
zadania. • Zgłoszenie zamontowanych oczyszczalni ścieków do eksploatacji,
zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z: 1. Ustawą z dnia 27 kwietnia
2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2017.519 t.j.), 2. Rozporządzeniem
Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów instalacji,
których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880), 3. W celu
udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót,
Wykonawca winien prowadzić dziennik robót. Dziennik robót powinien być
uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez
Inspektora Nadzoru. Inspektor nadzoru zostanie wyznaczony przez
Zamawiającego. Ponadto dla każdego z obiektów należy sporządzić dokumentację
fotograficzną obrazującą poszczególne etapy montażu oczyszczalni ścieków i
studni chłonnych i drenażu rozsączającego, oraz po zakończeniu wszystkich
prac przedłożyć ją Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 4. Wymagania dot.
gwarancji – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż
36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego wykonania
przedmiotu zamówienia bez wad i usterek. 5. Dla zbiornika oczyszczalni
(bioreaktora) okres gwarancji producenta nie może być krótszy niż 10 lat. 6.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do
materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, zachowania
technologii oczyszczania ścieków i wszystkich parametrów technicznych,
jakościowych oczyszczonych ścieków i funkcjonalnych określonych w
dokumentacji projektowej. 7. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest
w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ) i specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ), będących integralną
częścią SIWZ. 8. Wszystkie prace i związane z nimi czynności muszą być
wykonane zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarami,
kosztorysem ofertowym i stosownymi przepisami prawa budowlanego oraz
istniejącymi przepisami i instrukcjami branżowymi. Zamawiający zastrzega, iż
wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu biorąc pod uwagę możliwość
rezygnacji części mieszańców z budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w
trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W
przypadku rezygnacji właściciela działki z budowy przydomowej oczyszczalni
ścieków wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę, na jaką została
wyceniona oczyszczalnia zgodnie z kosztorysem ofertowym. „W myśl Art. 29
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z
2015 r., poz. 2164 z póź. zm) wykonawca robót może zastosować zawsze inną
równoważną technologię systemową - odpowiadającą parametrami i charakterem
technologii projektowanej - na zasadach określonych w Art. 10 ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane”.
II.5) Główny kod CPV: 45232421-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
45111200-0
|
45231000-5
|
45232423-3
|
45255600-5
|
45232400-6
|
45231300-8
|
45310000-3
|
45311100-1
|
45111100-9
|
45233142-6
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-02-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 2.3.1. Wykonawca zobowiązany jest
wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie przydomowych oczyszczalni
ścieków w zakresie wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia (tzn.
pracujących w technologii obracających się zanurzonych tarczowych złóż
biologicznych) w ilości minimum 30 sztuk wybudowanych oczyszczalni w jednym
zadaniu inwestycyjnym (Załącznik Nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2.3.2.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, skierowane przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami: 1). Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował (Załącznik Nr 7 do SIWZ) : • co najmniej jedną osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (uprawnienia w
zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
Uprawnienie, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 ) oraz Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 poz. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278)
lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w
zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku Wykonawców
zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach,
na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem
postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz.U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych
lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust.
1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2.1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z
otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt.
23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności
albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik Nr 4 do
SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca
może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że
powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik
Nr 6 do SIWZ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3) Deklaracje własności użytkowych produktu oraz
spełnienie normy PN-EN 12566-3:2005+A2: 2013 potwierdzone wynikami badań
laboratorium certyfikowanego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) -
III.6)
Ponadto oprócz oświadczeń składanych wraz z formularzem
ofertowym w celu wstępnego potwierdzenia, do oferty każdy Wykonawca
zobowiązany jest złożyć: 2) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach
lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w formie
oryginału; 4) Oświadczenie, że przydomowe oczyszczalnie ścieków spełniają
wymagania normy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) 5) Zgodnie z art. 22a ustawy Pzp
Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. W celu wykazania braku podstaw
wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
powoływania się na zdolności i/lub zasoby innego podmiotu, składa także ww.
oświadczenie dla tych podmiotów. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7) Jeżeli Wykonawca
zamierza zlecić część zamówienia Podwykonawcom na zdolnościach, których
polega, Oświadczenie składa każdy z Podwykonawców. 8) Dokumenty, o których
mowa w ppkt 1) muszą potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
braku podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W oświadczeniach należy wypełnić
jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających
brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i
niniejszej SIWZ. Wypełnienie pozostałych działów i sekcji nie będzie miało
wpływu na ocenę oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w
wysokości: 28 700,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy siedemset złotych
00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących
formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach
ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz
z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na
rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5. Wadium
wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 63 8230
0007 0000 0563 2023 0003, z adnotacją: „Budowa przydomowych oczyszczalni
ścieków oraz budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk” nr sprawy:
RGS.271.4.2017. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej
przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu
potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do
oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed
upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego,
tj.: w Urzędzie Gminy Płońsk, 09 - 100 Płońsk, ul. 19 – go Stycznia 39,
sekretariat (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1500), a do oferty
dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium
wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu
wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest
wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie
wadium. 9. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim
Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składani ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia
wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których
mowa w ust. 10 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie
złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia , o których mowa w art. 25a ust.
1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została
wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani
do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
okres gwarancji
|
20,00
|
termin płatności
|
20,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis
przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym
określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 4. Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) formy prawnej i nazwy Zakładu w związku z przekształceniem firmy, b)
działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót
lub występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających
wykonywanie robót w takim stopniu, że termin ich wykonania może być zagrożony
- Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji, c)
ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
wysokości stawki podatku od towarów i usług - Zamawiający dopuszcza zmianę
wynagrodzenia umownego brutto, d) wystąpienie nieprzewidzianych robót,
mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja
powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej - Zamawiający
dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji
w/w robót oraz zmianę wynagrodzenia umownego, e) wystąpienia poważnych
rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym -
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji robót oraz
zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, f) wystąpienia przyczyn o
charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności, za które wyłączną winę
ponosi Zamawiający lub okoliczności wynikających z działań Inwestora
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy,
zmianę wynagrodzenia umownego oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu
umowy, g) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w
interesie publicznym - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia
Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia. i) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej
zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu
o zamówieniu lub SIWZ. Powyższe zmiany umowy nie mogą powodować naliczenia i
pobrania przez Wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-08-18, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przed zawarciem umowy Wykonawca winien wnieść do Zamawiającego zabezpieczenie
należytego wykonania umowy, w wysokości 9% ceny brutto oferty.
ZAŁĄCZNIK I -
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
|