Ogłoszenie nr
552251-N-2017 z dnia 2017-07-17 r.
Urząd Gminy w Płońsku: budowa przydomowych
oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu
lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
2014-2020, poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem,
ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym
inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
O zamówienie mogą ubiegać
się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność,
lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą
realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny
procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%,
osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza
centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza
podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu
któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy
ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z
danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd
Gminy w Płońsku, krajowy numer identyfikacyjny 13050494900000, ul. ul. 19
Stycznia 39 , 09100 Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska,
tel. 236 625 635, , e-mail zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl, , faks
236 622 426.
Adres strony internetowej (URL): www.ugplonsk.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy)
:
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie dotyczy
Adres strony internetowej,
na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z
postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie dotyczy
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy w Płońsku, 09-100 Płońsk, ul. 19 -go Stycznia 39
Komunikacja elektroniczna
wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są
ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego:
budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz budowa
sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk
Numer referencyjny:
RGS.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty
budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci
wodociągowej na terenie gminy Płońsk I. Kosztorys obejmuje wykonanie 65 szt.
przydomowych oczyszczalni biologicznych ścieków w gminie Płońsk na terenie
posesji o przepływie do 5m3/dobę. Miejscowości i działki, na których zaprojektowano
przydomowe oczyszczalnie ścieków: Arcelin dz. nr ewid. 101/1, 90, 159, 88/5,
200, 197/3, 212, 123; Bogusławice dz. nr ewid. 76/2, 10/5, 11/10, 11/14;
Brody dz. nr ewid. 47, 45/2, 142/2, 126/1, 126/2; Cempkowo dz. nr ewid. 1/2,
110, 159/10, 63, 179/2, 159/22; Cieciórki dz. nr ewid. 130/7; Ćwiklin dz. nr
ewid. 55/1, 224/4, 29/2, 224/2, 224/5; Ćwiklinek dz. nr ewid. 447/4, 9/1,
448/29; Ilinko dz. nr ewid. 11/1, 75, 49/2; Jeżewo dz. nr ewid. 62/10;
Kluczewo dz. nr ewid. 118/1, 23/1, 23/2, 30/2; Koziminy Stachowo dz. nr ewid.
98/2; Lisewo dz. nr ewid. 305, 54/1, 31; Michowo dz. nr ewid. 106/1, 106/4;
Młyńsk dz. nr ewid. 39; Pilitowo dz. nr ewid. 67/2; Poczernin dz. nr ewid.
37; Raźniewo dz. nr ewid. 23, 45/5, 56/3; Siedlin dz. nr ewid. 115/6,
14/1,14/22, 96, 82/5, 132; Słoszewo Kolonia dz. nr ewid. 435; Strubiny dz. nr
ewid. 12; Szeromin dz. nr ewid. 112; Szerominek dz. nr ewid. 166/13; Kownaty
obręb Szpondowo dz. nr ewid. 297/1, 221/6; Szymaki dz. nr ewid. 60, 168/4,
164/6. Bedą to oczyszczalnie biologiczne dla ścieków powstających w w/w
obiektach z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu, pracujące w
technologii obracających się w zanurzanych tarczowych złóż biologicznych
składających się z systemu obracających się dysków zamontowanych na wspólnym wale.
Oczyszczalnie muszą posiadać certyfikat CE spełniający wymagania normy
zharmonizowanej PN-EN 12566-3:2005+A2: 2013. W skład oczyszczalni wchodzą:
studzienki, przewody kanalizacyjne, reaktory biologiczne, drenaże
rozsączające lub studnie chłonne, studzienki połączeniowe, pompownie ścieków,
instalacja zasilenia elektrycznego, sterowania i sygnalizacji. Zasilenie
energetyczne z domowej instalacji energetycznej. Każda oczyszczalnia będzie
dostosowana do potrzeb indywidualnych przyszłych użytkowników oraz uwzględnia
istniejące zagospodarowanie terenu. Typ oczyszczalni został uzgodniony z
Właścicielami posesji a lokalizacja odpowiada wymaganiom określonym w
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
(Dz.U. Nr 75 z 2002r.). Stopień oczyszczenia ścieków będzie odpowiadał
wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18
listopada 2014. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu
ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie
szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz.U. nr 2014, poz. 1800). II. Wykonanie
budowy sieci wodociągowej w miejscowości Bogusławice gm. Płońsk na działkach
nr ewid. 11/6, 11/8, 11/9, 11/10, 11/11, 11/12, 11/16, 11/17, 11/18 w
zakresie : • Sieć wodociągowa PVC PN10Ø110 mm – 657 m • Wcinka do istniejącej
sieci wodociągowej PVC 110 mm – 1 kpl. • Trójnik PVC Ø110/110 mm – 3 szt. •
Hydrant p.poż. DN80 mm z zasuwą – 3 kpl. Zakres zamówienia obejmuje: • roboty
w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; • roboty
budowlano — montażowe; • roboty elektryczne; • obsługę geodezyjną związaną z
budową przydomowych oczyszczalni ścieków i budową sieci wodociągowej. Ponadto
należy wykonać: • przeszkolenie użytkowników potwierdzone na piśmie wraz z
podpisem osoby przeszkolonej, dostarczenie instrukcji obsługi z
potwierdzeniem odbioru przez użytkownika – dotyczy oczyszczalni; • wykonanie
geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; • w okresie gwarancji ( .. .
miesięcy) zapewnić obowiązkowy coroczny przegląd każdej oczyszczalni z
wpisaniem uwag i zaleceń dla użytkownika do książki serwisowej (bez wywozu
osadu nadmiernego) i sporządzenia raportu z tego przeglądu dla Zamawiającego
w terminie do 30 maja każdego roku. Koszt wykonania w/w czynności powinien
być zawarty w cenie oferty; • po zakończeniu zadania, Wykonawca zobowiązany
jest do rozruchu technicznego i technologicznego oraz przedstawienia badania
jakości oczyszczonych ścieków (potwierdzających zachowanie parametrów
oczyszczania), wykonane przez podmiot posiadający akredytację dla wykonywania
tych badań. Wymagana ilość przebadanych oczyszczalni wynosi 10 % całości
zadania tj. 7 sztuk. Raport musi zawierać dokumenty potwierdzające, że ściek
oczyszczony uzyskał parametry określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska
z dnia 18 listopada 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1800) w sprawie warunków,
jakie należy spełniać przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w
sprawie substancji szkodliwych dla środowiska wodnego. • Wykonawca po
zakończeniu zadania zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie od każdego z
odbiorców w zakresie prawidłowego funkcjonowania wykonanych oczyszczalni,
przywróceniu do stanu pierwotnego terenu budowy (wywóz gruntu, niwelacja i
uporządkowanie terenu) i przedstawić je Zamawiającemu w dniu odbioru
końcowego całego zadania. • Zgłoszenie zamontowanych oczyszczalni ścieków do
eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z: 1. Ustawą z dnia
27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2017.519 t.j.), 2.
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów
instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U.2010.130.880), 3. W
celu udokumentowania realizacji poszczególnych etapów prowadzonych robót,
Wykonawca winien prowadzić dziennik robót. Dziennik robót powinien być
uzupełniany na bieżąco zgodnie z postępem robót i weryfikowany wpisami przez
Inspektora Nadzoru. Inspektor nadzoru zostanie wyznaczony przez
Zamawiającego. Ponadto dla każdego z obiektów należy sporządzić dokumentację
fotograficzną obrazującą poszczególne etapy montażu oczyszczalni ścieków i
studni chłonnych i drenażu rozsączającego, oraz po zakończeniu wszystkich
prac przedłożyć ją Zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 4. Wymagania dot.
gwarancji – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres nie krótszy niż
36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego wykonania
przedmiotu zamówienia bez wad i usterek. 5. Dla zbiornika oczyszczalni
(bioreaktora) okres gwarancji producenta nie może być krótszy niż 10 lat. 6.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do
materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, zachowania
technologii oczyszczania ścieków i wszystkich parametrów technicznych,
jakościowych oczyszczonych ścieków i funkcjonalnych określonych w
dokumentacji projektowej. 7. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest
w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ) i specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ), będących integralną
częścią SIWZ. 8. Wszystkie prace i związane z nimi czynności muszą być
wykonane zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarami,
kosztorysem ofertowym i stosownymi przepisami prawa budowlanego oraz
istniejącymi przepisami i instrukcjami branżowymi. Zamawiający zastrzega, iż
wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu biorąc pod uwagę możliwość
rezygnacji części mieszańców z budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w
trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. W
przypadku rezygnacji właściciela działki z budowy przydomowej oczyszczalni
ścieków wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę, na jaką została
wyceniona oczyszczalnia zgodnie z kosztorysem ofertowym. „W myśl Art. 29
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z
2015 r., poz. 2164 z póź. zm) wykonawca robót może zastosować zawsze inną
równoważną technologię systemową - odpowiadającą parametrami i charakterem technologii
projektowanej - na zasadach określonych w Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane”.
II.5) Główny kod CPV:
45232421-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
45111200-0
|
45231000-5
|
45232423-3
|
45255600-5
|
45232400-6
|
45231300-8
|
45310000-3
|
45311100-1
|
45111100-9
|
45233142-6
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych
lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w
całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
2018-02-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę
budowlaną polegającą na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków w zakresie
wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia (tzn. pracujących w technologii
obracających się zanurzonych tarczowych złóż biologicznych) w ilości minimum
30 sztuk wybudowanych oczyszczalni w jednym zadaniu inwestycyjnym (Załącznik
Nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty. 2.3.2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby,
skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: 1).
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (Załącznik Nr 7 do SIWZ)
: • co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi (uprawnienia w zakresie sieci i instalacji sanitarnych
lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów). Uprawnienie, o których mowa wyżej powinny być
zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r.
poz. 290 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11
września 2014 poz. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) lub ważne odpowiadające im
kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym
niniejszym zamówieniem. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się
również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w
art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2.1. Zgodnie z art. 24 ust. 11
ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww.
ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1
pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności
albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik Nr 4 do
SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca
może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że
powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik
Nr 6 do SIWZ. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
3) Deklaracje własności
użytkowych produktu oraz spełnienie normy PN-EN 12566-3:2005+A2: 2013
potwierdzone wynikami badań laboratorium certyfikowanego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE
WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto oprócz oświadczeń
składanych wraz z formularzem ofertowym w celu wstępnego potwierdzenia, do
oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2) w przypadku gdy Wykonawca
polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia – w formie oryginału; 4) Oświadczenie, że przydomowe
oczyszczalnie ścieków spełniają wymagania normy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) 5)
Zgodnie z art. 22a ustawy Pzp Wykonawca w celu spełniania warunków udziału w
postępowaniu może polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. W
celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w zakresie powoływania się na zdolności i/lub zasoby innego
podmiotu, składa także ww. oświadczenie dla tych podmiotów. 6) W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7) Jeżeli
Wykonawca zamierza zlecić część zamówienia Podwykonawcom na zdolnościach,
których polega, Oświadczenie składa każdy z Podwykonawców. 8) Dokumenty, o
których mowa w ppkt 1) muszą potwierdzić spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W
oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków
udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści
ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej SIWZ. Wypełnienie pozostałych działów i
sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w
wysokości: 28 700,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy siedemset złotych
00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących
formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach
ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz
z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na
rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5. Wadium
wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 63 8230
0007 0000 0563 2023 0003, z adnotacją: „Budowa przydomowych oczyszczalni
ścieków oraz budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Płońsk” nr sprawy:
RGS.271.3.2017. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej
przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu
potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do
oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed
upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego,
tj.: w Urzędzie Gminy Płońsk, 09 - 100 Płońsk, ul. 19 – go Stycznia 39,
sekretariat (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1500), a do oferty
dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium
wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu
wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest
wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie
wadium. 9. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1)
wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składani ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia
wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których
mowa w ust. 10 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym
mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie
złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których
mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia , o których mowa w art. 25a ust.
1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została
wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani
do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
okres gwarancji
|
20,00
|
termin płatności
|
20,00
|
IV.2.3) Zastosowanie
procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na
której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji
i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania
techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej
umowy w zakresie: a) formy prawnej i nazwy Zakładu w związku z
przekształceniem firmy, b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ
na termin wykonania robót lub występowania niekorzystnych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót w takim stopniu, że
termin ich wykonania może być zagrożony - Zamawiający dopuszcza możliwość
przedłużenia terminu realizacji, c) ustawowej zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów
i usług - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego brutto, d)
wystąpienie nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie
przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia
terminu umowy podstawowej - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego
terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót oraz zmianę wynagrodzenia
umownego, e) wystąpienia poważnych rozbieżności pomiędzy dokumentacją
projektową a stanem rzeczywistym - Zamawiający dopuszcza możliwość
przedłużenia terminu realizacji robót oraz zmianę sposobu realizacji
przedmiotu umowy, f) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z
powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi Zamawiający lub
okoliczności wynikających z działań Inwestora Zamawiający dopuszcza możliwość
zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia umownego
oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, g) gdy zmiany będą korzystne
dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym - Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu
realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów
prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. i) jeżeli
konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie
można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Powyższe zmiany
umowy nie mogą powodować naliczenia i pobrania przez Wykonawcę żadnych
dodatkowych opłat i prowizji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli
dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-08-01, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przed zawarciem umowy Wykonawca winien wnieść do Zamawiającego zabezpieczenie
należytego wykonania umowy, w wysokości 9% ceny brutto oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
|