Ogłoszenie nr 34503
- 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Płońsk: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości
Cholewy, Wroninko, Skrzynki, gmina Płońsk.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa
projektu lub programu
Zamówienie było
przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13523
Ogłoszenie o
zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego
zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot,
któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez
zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Płońsku, krajowy
numer identyfikacyjny 13050494900000, ul. ul. 19 Stycznia 39, 09100
Płońsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 625 635,
faks 236 622 426, e-mail zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugplonsk.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających
indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z
zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających
zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Cholewy, Wroninko,
Skrzynki, gmina Płońsk.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGS.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w
miejscowości Cholewy, Wroninko, Skrzynki, gmina Płońsk. 1. Przebudowa drogi
gminnej w miejscowości Cholewy, gmina Płońsk. Roboty podzielone zostały na
etapy: - Roboty przygotowawcze, - Roboty rozbiórkowe, - Roboty ziemne, -
Podbudowa, - Nawierzchnia, - Pobocze, - Zjazdy, - Odwodnienie, - Elementy
poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, - Oświetlenie, - Inwentaryzacja
powykonawcza 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wroninko, gmina
Płońsk. Roboty podzielone zostały na etapy: - Roboty przygotowawcze, - Roboty
rozbiórkowe, - Roboty ziemne, - Podbudowa, - Nawierzchnia, - Pobocze, -
Zjazdy, - Odwodnienie, - Elementy poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, -
Oświetlenie, - Inwentaryzacja powykonawcza 3. Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Skrzynki, gmina Płońsk. Roboty podzielone zostały na etapy: -
Roboty przygotowawcze, - Roboty rozbiórkowe, - Roboty ziemne, - Podbudowa, -
Nawierzchnia, - Pobocze, - Zjazdy, - Odwodnienie, - Elementy poprawy bezpieczeństwa
ruchu drogowego, - Oświetlenie, - Inwentaryzacja powykonawcza Szczegółowy
zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do
SIWZ) i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr
10 do SIWZ), będących integralną częścią SIWZ. Wszystkie prace i związane z
nimi czynności muszą być wykonane zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami
technicznymi, przedmiarami, kosztorysem ofertowym i stosownymi przepisami
prawa budowlanego oraz istniejącymi przepisami i instrukcjami branżowymi. „W
myśl Art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 2164 z póź. zm) wykonawca robót może zastosować
zawsze inną równoważną technologię systemową - odpowiadającą parametrami i
charakterem technologii projektowanej - na zasadach określonych w Art. 10
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane”. W każdym przypadku, gdzie w
SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych),
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt
równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem
referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego
cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne,
obowiązany jest wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego roboty
budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej i odbiorze
robót. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom
określonym przez Zamawiającego poprzez przedstawienie zaświadczenia
niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że
dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom
technicznym. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami
prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie
Wykonawcy. Do oferty równoważnej należy dołączyć karty katalogowe lub
specyfikacje techniczne charakteryzujące parametry oferowanych materiałów
zamiennych. Warunki wykonania zamówienia zawarte zostały w STWiOR stanowiącej
załącznik nr 10 do SIWZ oraz w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
Wymagania dot. gwarancji – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres
nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru
końcowego wykonania przedmiotu zamówienia bez wad i usterek. Szczegóły
zawiera załącznik nr 5 – projekt umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111200-0, 45233200-1, 45233120-6,
45400000-1, 45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego
systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA
|
|
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez
VAT1378048.70
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami
Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiebiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski,
, ul. Nadrzeczna 12, 06-450, Glinojeck, kraj/woj.
mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii
Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH
Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej
oferty/wartość umowy 1694999,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1694999,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2265683,73
Waluta: PLN
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ
RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1)
Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|