Adres strony internetowej, na
której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli
dotyczy):
http://www.ugplonsk.bip.org.pl
Ogłoszenie
nr 13523 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Płońsk: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości
Cholewy, Wroninko, Skrzynki, gmina Płońsk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O
zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne
oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1)
NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Płońsku, krajowy numer identyfikacyjny
13050494900000, ul. ul. 19 Stycznia 39, 09100 Płońsk, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 625 635, e-mail
zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl, faks 236 622 426.
Adres strony internetowej (URL): www.ugplonsk.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy)
:
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy w Płońsku, 09-100 Płońsk, ul. 19 - go Stycznia 39
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg
gminnych w miejscowości Cholewy, Wroninko, Skrzynki, gmina Płońsk
Numer referencyjny:
RGS.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Cholewy, Wroninko,
Skrzynki, gmina Płońsk. 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cholewy,
gmina Płońsk. Roboty podzielone zostały na etapy: - Roboty przygotowawcze, -
Roboty rozbiórkowe, - Roboty ziemne, - Podbudowa, - Nawierzchnia, - Pobocze,
- Zjazdy, - Odwodnienie, - Elementy poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, -
Oświetlenie, - Inwentaryzacja powykonawcza 2. Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Wroninko, gmina Płońsk. Roboty podzielone zostały na etapy: - Roboty
przygotowawcze, - Roboty rozbiórkowe, - Roboty ziemne, - Podbudowa, -
Nawierzchnia, - Pobocze, - Zjazdy, - Odwodnienie, - Elementy poprawy
bezpieczeństwa ruchu drogowego, - Oświetlenie, - Inwentaryzacja powykonawcza
3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Skrzynki, gmina Płońsk. Roboty
podzielone zostały na etapy: - Roboty przygotowawcze, - Roboty rozbiórkowe, -
Roboty ziemne, - Podbudowa, - Nawierzchnia, - Pobocze, - Zjazdy, -
Odwodnienie, - Elementy poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, - Oświetlenie,
- Inwentaryzacja powykonawcza Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest
w przedmiarach robót (załącznik nr 9 do SIWZ) i specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ), będących integralną
częścią SIWZ. Wszystkie prace i związane z nimi czynności muszą być wykonane
zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, przedmiarami,
kosztorysem ofertowym i stosownymi przepisami prawa budowlanego oraz
istniejącymi przepisami i instrukcjami branżowymi. „W myśl Art. 29 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2015 r.,
poz. 2164 z póź. zm) wykonawca robót może zastosować zawsze inną równoważną
technologię systemową - odpowiadającą parametrami i charakterem technologii
projektowanej - na zasadach określonych w Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. Prawo budowlane”. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia
opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów
odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert
równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest
identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub
lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który
zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać w złożonej ofercie,
że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały)
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej,
specyfikacji technicznej i odbiorze robót. Wykonawca spełnia ten obowiązek
przez przedstawienie Zamawiającemu potwierdzenia, że oferowane roboty
budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego poprzez
przedstawienie zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości
potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub
specyfikacjom technicznym. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z
dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności
leży po stronie Wykonawcy. Do oferty równoważnej należy dołączyć karty
katalogowe lub specyfikacje techniczne charakteryzujące parametry oferowanych
materiałów zamiennych. Warunki wykonania zamówienia zawarte zostały w STWiOR
stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ oraz w projekcie umowy – załącznik nr 5
do SIWZ. Wymagania dot. gwarancji – Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji
na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty
odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia bez wad i usterek.
Szczegóły zawiera załącznik nr 5 – projekt umowy.
II.5) Główny kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1, 45111200-0, 45233200-1, 45233120-6,
45400000-1, 45233290-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty
budowlane polegające na przebudowie dróg w zakresie wymienionym w opisie
przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda
(Załącznik Nr 6 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2.3.2. Wykonawca zobowiązany jest
wskazać osoby, skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: 1).
Wykonawca wykaże, że dysponuje (Załącznik Nr 7 do SIWZ) : • co najmniej jedną
osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp
nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON
WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 6 do SIWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z
wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE
WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w
wysokości: 27 500,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy pięćset złotych
00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących
formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach
ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz
z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na
rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 5.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego
63 8230 0007 0000 0563 2023 0003, z adnotacją: „Przebudowa dróg gminnych w
miejscowości Cholewy, Wroninko, Skrzynki, gmina Płońsk” nr sprawy:
RGS.271.1.2017. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej
przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu
potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do
oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed
upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego,
tj.: w Urzędzie Gminy Płońsk, 09 - 100 Płońsk, ul. 19 – go Stycznia 39,
sekretariat (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1500), a do oferty
dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium
wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu
wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest
wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie
wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania
etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani
do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
okres gwarancji
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp
(przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na
której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji
i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania
techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania
etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej
umowy w zakresie: a) formy prawnej i nazwy Zakładu w związku z
przekształceniem firmy, b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ
na termin wykonania robót lub występowania niekorzystnych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót w takim stopniu, że
termin ich wykonania może być zagrożony - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia
terminu realizacji, c) ustawowej zmiany powszechnie obowiązujących przepisów
prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług - Zamawiający
dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego brutto, d) wystąpienie
nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu
umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy
podstawowej - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o
okres niezbędny do realizacji w/w robót oraz zmianę wynagrodzenia umownego,
e) wystąpienia poważnych rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a
stanem rzeczywistym - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu
realizacji robót oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, f)
wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności,
za które wyłączną winę ponosi Zamawiający lub okoliczności wynikających z
działań Inwestora Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji
przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia umownego oraz zmianę sposobu
realizacji przedmiotu umowy, g) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i
będą leżały w interesie publicznym - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, h)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia. i) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej
zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu
o zamówieniu lub SIWZ. Powyższe zmiany umowy nie mogą powodować naliczenia i
pobrania przez Wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 08/02/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
|