Adres strony internetowej, na której zamieszczona
będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.ugplonsk.bip.org.pl
Ogłoszenie nr 356934 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Płońsk: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów
komunalnych z terenu Gminy Płońsk w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady
pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu
zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne
oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Płońsku, krajowy
numer identyfikacyjny 13050494900000, ul. ul. 19 Stycznia 39, 09100
Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 625 635,
e-mail zamowieniapubliczne@ugplonsk.pl, faks 236 622 426.
Adres strony internetowej (URL): www.ugplonsk.bip.org.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3)
WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.ugplonsk.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy w Płońsku, 09 - 100 Płońsk, ul. 19-go Stycznia 39
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Płońsk w 2017 roku
Numer referencyjny: RGS.271.3.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy
Płońsk, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu,
przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie
masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do
składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 250),
zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku
Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22 października 2012 roku w
sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na
lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami oraz przepisami
Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Płońsk uchwałą
Rady Gminy NrXXIV/160/2016 i uchwałą Rady Gminy Nr XXII/152/2016 w sprawie
szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Płońsk i
zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela
nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 1. Zakres prac
obejmuje: 1.1. odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których
zamieszkują mieszkańcy w zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej lub
wielolokalowej, w tym: 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych
(zmieszanych), w tym popiołu z palenisk (kotłów węglowych) będących wynikiem
zwykłego bytowania. 2) odbieranie odpadów segregowanych; 1.2. obsługa w
zakresie usuwania odpadów z gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów
Komunalnych, w którym będą zbierane następujące rodzaje odpadów: 1) papier i
tektura, opakowania z papieru i tektury, 2) tworzywa sztuczne, opakowania z
tworzyw sztucznych, 3) metale, opakowania z metali, opakowania
wielomateriałowe, 4) szkło, opakowania ze szkła, 5) drewno, opakowania z
drewna, 6) zużyte opony, 7) odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i
remontów mieszkań i niewielkich remontów domów, 8) gruz ceglany z remontów
mieszkań i niewielkich remontów domów, 9) odpady innych materiałów
ceramicznych i elementów wyposażenia, 10) usunięte tynki, tapety, okleiny,
11) odzież, tekstylia, 12) lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające
rtęć, 13) urządzenia zawierające freony, 14) farby, tusze, farby drukarskie,
kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne, 15) leki, 16)
baterie, akumulatory, 17) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne, 18)
odpady ulegające biodegradacji, 19) odpady wielkogabarytowe; 1.3.
dostarczanie właścicielom nieruchomości pojemników na odpady zmieszane i
worków do selektywnej zbiórki, 1.4. program komputerowy na czas trwania umowy
w ramach jej realizacji, Wykonawca będzie zobowiązany zainstalować na
wskazanym stanowisku komputerowym będącym własnością Zamawiającego
oprogramowanie umożliwiające bieżącą kontrolę pracy sprzętu wykorzystywanego
przez Wykonawcę, 1.5. prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych zlokalizowanego w Płońsku 1.6. prowadzenie Mobilnego Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z częstotliwością co najmniej 2 razy
do roku, 1.7. mycie pojemników 2 razy w trakcie trwania umowy, 1.8. obsługa
5imprez masowych w zakresie dostarczenia pojemników oraz odebrania odpadów i
pojemników 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. odbieranie odpadów
z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej, gdzie obowiązywać będzie system
mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 2.1.1.
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; a) niesegregowane odpady
komunalne odbierane będą z pojemników odpowiadającym polskim normom PN-EN 840
o pojemności: 120 l, 240l, 1100 l, 6,5 m³; b) częstotliwość wywozu 1 raz w
miesiącu, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym; c)
obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych
(zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku w
Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych funkcjonującej w
ramach Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk oraz
przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających
wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów; d) obowiązkiem
Wykonawcy będzie również: - zapewnienie na własny koszt właścicielom
nieruchomości jednorodzinnych i zagrodowych na czas trwania umowy pojemników
na odpady zmieszane, - posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka
potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych na pojemnikach worków z
niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww. właściciele
nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy
pojemność pojemnika w danym okresie 1 miesiąca będzie niewystarczająca), -
zapewnienie odpowiedniego stanu sanitarnego poprzez mycie pojemników 2 razy w
czasie trwania umowy, - przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu)
informacji z miejsc odbioru odpadów tego rodzaju worków (adres nieruchomości
i ilość dostawionych worków) potrzebnej do przeprowadzenia kontroli ilości
osób zamieszkujących daną nieruchomość. 2.1.2. selektywnie zebrane odpady
komunalne (odpady segregowane); a) odbiór selektywnie zebranych odpadów na
terenie zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej będzie się odbywać w systemie
workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków: - niebieski – o
pojemności 120 l na odpady z papieru i tektury, - żółty – o pojemności 120 l
na odpady z tworzyw sztucznych, opakowań z tworzyw sztucznych, metali,
opakowań z metali oraz opakowań wielomateriałowych, - zielony – o pojemności
od 60 l do 120 l na odpady ze szkła białego i kolorowego oraz opakowań ze
szkła, - brązowy – o pojemności 120 l na odpady zielone. b) worki do
selektywnej zbiórki odpadów (dla mieszkańców przystępujących do segregacji,
na wymianę, w ramach reklamacji) zapewnia Wykonawca; przedmiotowe worki
powinny posiadać następujące parametry: - materiał – folia polietylenowa
LDPE, półprzezroczysta, o grubości zapewniającej wytrzymałość worków tj. co
najmniej 60 mikronów, - oznakowanie – worki muszą być opatrzone nadrukowaną
informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. c) częstotliwość wywozu 1
raz na miesiąc, wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym;
d) częstotliwość wywozu odpadów zielonych 1 raz w miesiącu w okresie
kwiecień-listopad; e) obowiązkiem Wykonawcy będzie: - uzupełnianie na własny
koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych i zagrodowych worków do
selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze, poprzez
pozostawianie w miejscu odbioru zapełnionych worków nowych pustych worków w
dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości
odpowiadającej liczbie odebranych worków; - zagospodarowanie selektywnie
zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku w Regionalnej Instalacji
Przetwarzania Odpadów Komunalnych funkcjonującej w ramach Zakładu
Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk oraz przedstawienie
Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych
czynności, tj. karty przekazania odpadów; - posprzątanie wokół ww. worków,
gdy zajdzie taka potrzeba. 2.2. Odbieranie odpadów z zabudowy wielolokalowej:
2.2.1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne; a) odbiór z pojemników o
pojemności od 240 l do 6,5 m³; b) częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, wg
harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym; c) obowiązkiem
Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych)
odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku w Regionalnej Instalacji
Przetwarzania Odpadów Komunalnych funkcjonującej w ramach Zakładu
Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk oraz przedstawienie
Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych
czynności, tj. karty przekazania odpadów; d) obowiązkiem Wykonawcy będzie
również: - zapewnienie na własny koszt właścicielom nieruchomości
wielolokalowych na czas trwania umowy pojemników na odpady zmieszane, -
posprzątanie wokół ww. pojemników i kontenerów, gdy zajdzie taka potrzeba,
między innymi poprzez zabranie dostawionych worków z niesegregowanymi
(zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww. właściciele nieruchomości mają
możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność
pojemnika w danym okresie 1 miesiąca będzie niewystarczająca), - zapewnienie
odpowiedniego stanu sanitarnego poprzez mycie pojemników 2 razy w czasie
trwania umowy, - przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu)
informacji z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres nieruchomości i ilość
dostawionych worków) potrzebnej do przeprowadzenia kontroli ilości osób
zamieszkujących daną nieruchomość. 2.2.2. selektywnie zebrane odpady
komunalne (odpady segregowane) a) odbiór selektywnie zebranych odpadów na
terenie zabudowy wielolokalowej prowadzony będzie poprzez pojemniki o
pojemności min. 1300 l, z zachowaniem następującej kolorystyki: - pojemnik
żółty typu siatkowego z napisem „plastik, metal” do odpadów z tworzyw
sztucznych, metali i odpadów wielomateriałowych, - pojemnik niebieski typu
dzwon z napisem „papier” do odpadów z papieru i tektury, - pojemnik
biało-zielony typu dzwon z napisami „szkło bezbarwne” i „szkło kolorowe” do
odpadów ze szkła. b) częstotliwość wywozu 1 raz w miesiącu, wg harmonogramu
uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym; c) obowiązkiem Wykonawcy będzie:
- zapewnienie na własny koszt właścicielom nieruchomości wielolokalowych na
czas trwania umowy pojemników na selektywnie zebrane odpady komunalne, -
zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do
odzysku w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych
funkcjonującej w ramach Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm.
Płońsk oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów
potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów; -
bieżące utrzymywanie czystości i porządku wokół rozstawionych pojemników.
2.3. W przypadku niemożności przekazania odpadów komunalnych z przyczyn
losowych (choroba, dłuższa nieobecność) w terminie określonym w harmonogramie
Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru odpadów komunalnych w możliwie
najkrótszym terminie na wniosek Zamawiającego. 2.4. Prowadzenie Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 2.4.1. Wykonawca będzie prowadził
Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, na terenie do którego posiada
tytuł prawny. 2.4.2. Punkt będzie czynny w dni robocze(od poniedziałku do
piątku) w godz. od 8:00 do 18:00 oraz w soboty od godz. 8:00 do 14:00. W tym
czasie PSZOK powinien być dozorowany przez minimum jednego pracownika.
Pracownik będzie przyjmował wymienione wyżej odpady dostarczone przez
mieszkańców gminy Płońsk, po okazaniu przez nich dokumentu potwierdzającego
zamieszkanie na terenie gminy (np. dowód osobisty, umowa najmu, potwierdzenie
dokonywania opłat za odpady itp.). Przy odbiorze poszczególnych frakcji
wyselekcjonowanych odpadów pracownik będzie ważył te odpady lub w inny sposób
określał ich ilość, co zanotuje w ewidencji jakościowej i ilościowej
przyjmowanych odpadów wraz z adresem posesji/właściciela nieruchomości. Pracownik
ma obowiązek wydać mieszkańcowi dokument potwierdzający przyjęcie jego
odpadów do PSZOK. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i
porządku na terenie PSZOK. Pojemniki na odpady powinny być na bieżąco
opróżnianie. 2.4.3. W ramach prowadzenia punktu selektywnego zbierania
odpadów przewiduje się zbieranie następujących odpadów: - papier i tektura,
opakowania z papieru i tektury, - tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw
sztucznych, - metale, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, - szkło,
opakowania ze szkła, - drewno, opakowania z drewna, - zużyte opony, - odpady
betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów mieszkań i niewielkich
remontów domów, - gruz ceglany z remontów mieszkań i niewielkich remontów
domów, - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, -
usunięte tynki, tapety, okleiny, - odzież, tekstylia, - lampy fluorescencyjne
i inne odpady zawierające rtęć, - urządzenia zawierające freony, - farby,
tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje
niebezpieczne, - leki, - baterie, akumulatory, - zużyte urządzenia
elektryczne i elektroniczne, - odpady ulegające biodegradacji, - odpady
wielkogabarytowe. 2.4.4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie
odebranych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku w
Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych funkcjonującej w
ramach Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem Gm. Płońsk oraz
przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności,
tj. karty przekazania odpadów. 2.5. Prowadzenie Mobilnego Punktu Selektywnej
Zbiórki Odpadów Komunalnych. 2.5.1. Rodzaje odbieranych odpadów: - meble i
inne odpady wielkogabarytowe - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny -
zużyte opony(4 szt. na gospodarstwo). 2.5.2. Częstotliwość odbioru odpadów w
formie zbiórki objazdowej – co najmniej dwa razy do roku w dniach ustalonych
w harmonogramie. 2.5.3. Lokalizacja punktów zbiórki (postoju MPSZOK): zgodnie
ze zgłoszonymi potrzebami. 2.5.4. Czas zbiórki (postoju MPSZOK) w jednej
lokalizacji w danym dniu harmonogramu: zgodnie z potrzebami uprzątnięcia
odpadów. 2.5.5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych
odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku w Regionalnej
Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych funkcjonującej w ramach Zakładu
Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem Gm. Płońsk oraz przedstawienie
Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty
przekazania odpadów. 3. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy przed
rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia. 3.1. Zamawiający dostarczy
Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości, objętych zamówieniem, w
dniu podpisania umowy. 3.2. Wykonawca wyposaży nieruchomości objęte niniejszą
umową w pojemniki i worki do dnia 31 grudnia 2016 r. Wykonawca po otrzymaniu
od Zamawiającego informacji e-mailem będzie niezwłocznie dostarczał worki dla
mieszkańców przystępujących do segregacji. Wykonawca będzie dostarczał worki
na wymianę w ilości odpowiadającej liczbie worków odebranych. 3.3. Odbiór
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien
realizować w godzinach 7:00-16:00. Pojemniki i worki z odpadami będą
wystawiane do godziny 7:00 w dniu wyznaczonym w harmonogramie do drogi
publicznej, wtedy, gdy odległość posesji od tej drogi jest mniejsza bądź
równa 100 m. Gdy ta odległość jest większa niż 100 m odpady zostaną odebrane
sprzed posesji. 3.4. W przypadku niemożności odbioru odpadów komunalnych, na
skutek okoliczności zaistniałych po stronie Wykonawcy, w terminie wynikającym
z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym
fakcie Zamawiającego. Odbiór odpadów nastąpi najpóźniej w dniu roboczym
następującym po dniu, w którym odebranie nie było możliwe. 3.5. Wystąpienie,
niezależnych od Wykonawcy, przeszkód uniemożliwiających odbiór odpadów
komunalnych na części lub całości terenu gminy zwalnia Wykonawcę z obowiązku
odbioru odpadów do czasu ustąpienia przyczyny. Zamawiający zrealizuje zaległy
odbiór odpadów bezpośrednio po ustąpieniu przyczyny. W przypadku wystąpienia
przeszkód, które mogą uniemożliwiać odbiór przez okres powyżej 14 dni
Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą ustali alternatywną metodę realizacji
umowy. 3.6. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie
mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów
odpadów. W tym celu Wykonawca sporządzi harmonogramy odbioru, które
Zamawiający po akceptacji opublikuje na swojej stronie internetowej, a
Wykonawca w formie wydruków, zobowiązany jest przekazać właścicielom
nieruchomości przed pierwszym odbiorem odpadów. 3.7. Wykonawca zobowiązany
jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z art.
9n ust.1-3 z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 250). 3.8. Wykonawca odpowiedzialny jest za
osiąganie poziomów, o których mowa w art. 3b i 3c ustawy z dnia 13 września
1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016, poz.
250). 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji
potwierdzającej ilość odebranych odpadów komunalnych oraz wykonywanych tras
przejazdu (na wypadek reklamacji lub ewentualnie innej potrzeby uzyskania
przez Zamawiającego dodatkowych informacji). 3.9.1. Zamawiający zastrzega
sobie między innymi możliwość żądania od Wykonawcy zapisów urządzeń GPS
zamontowanych na pojazdach, którymi Wykonawca wykonuje usługę, trasówek oraz
informacji z czujników wyładunku, które umożliwią kontrolę trasy pojazdu
przewożącego odpady oraz jego miejsce wyładunku. 3.10. Wykonawca jest
zobowiązany do weryfikowania prawidłowości prowadzonej segregacji. 3.10.1.
Wykonawca na nieruchomościach, na których zgodnie ze złożoną deklaracją nie
są posegregowane odpady pozostawi żółtą kartkę (ostrzeżenie) np. „Źle
posegregowane, następnym razem postaraj się lepiej”. 3.10.2. Wykonawca po
dwukrotnym ostrzeżeniu właściciela, zobowiązany jest do sporządzenia
dokumentacji fotograficznej i niezwłocznego powiadomienia faxem lub e-mailem
Zamawiającego o niedopełnieniu obowiązku selektywnego zbierania odpadów
komunalnych przez właściciela nieruchomości. 3.10.3. Zgodnie z art. 9f ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.
Dz. U. z 2016, poz. 250) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela
nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów
komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane
odpady komunalne. 3.10.4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania
Zamawiającemu faktur wraz z kartami przekazania odpadów oraz ze sprawozdaniem
z miejsc odbioru worków z odpadami niesegregowanymi (zmieszanymi)
dostawianych do pojemników przeznaczonych na tego rodzaju odpady (adres i
ilości dostawionych worków). W ww. sytuacji Wykonawca sporządzi również
dokumentację fotograficzną. 3.10.5. Zgodnie z art. 9e ust. 2 ustawy z dnia 13
września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z
2016, poz. 250) - zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów
komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli
nieruchomości. 3.11. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób
trzecich w trakcie wykonywania usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3.12. Wykonawca zapewnia właściwy stan sanitarny (mycie i dezynfekcję)
pojazdów używanych podczas realizacji zamówienia. 3.13. Wykonawca winien
dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości
położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych. 3.14.
System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w
wyniku prowadzenia działalności gospodarczej (odpadów poprodukcyjnych). 3.15.
Zamawiający dostarczy i będzie aktualizował wykaz nieruchomości, do których
Wykonawca będzie obowiązany dojechać bezpośrednio do posesji i odebrać
odpady. 3.16. Procedura reklamacyjna 3.16.1. Zamawiającemu, za niewykonanie
lub nienależyte wykonanie usług przez Wykonawcę, przysługuje reklamacja.
3.16.2. Zamawiający zgłasza Wykonawcy reklamację faxem lub e-mailem. 3.16.3.
Realizacja reklamacji odbędzie się w ciągu 24 godz. od chwili zgłoszenia
przez Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić
faxem lub e-mailem. 3.16.4. Reklamacja dotyczyć może nieodebrania odpadów w
wyznaczonym w harmonogramie terminie niedostarczenie worków dla mieszkańców
przystępujących do segregacji pozostawienia niedostatecznej (na wymianę)
liczby worków lub nieodpowiednich worków, nieodebrania odpadów z PSZOK,
niezapewnienia MPSZOK. 3.16.5. Każdy właściciel nieruchomości ma możliwość
zgłoszenia reklamacji do Zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie wezwie
Wykonawcę do prawidłowego wykonania reklamowanej usługi. 3.16.6. Reklamacja
zostanie uznana za bezzasadną, jeżeli Wykonawca udowodni, że wykonał
prawidłowo usługę lub nie wykonał jej z przyczyn leżących po stronie
właściciela nieruchomości lub Zamawiającego. 3.16.7. Zamawiający będzie
rozstrzygał o zasadności reklamacji na podstawie danych przekazanych przez
Wykonawcę, tj. zapisów urządzeń GPS zamontowanych na pojazdach, którymi
Wykonawca wykonuje usługę oraz trasówek. Pomocniczo w rozstrzygnięciu
zasadności reklamacji mogą być, przekazywane Zamawiającemu przez Wykonawcę,
inne dane pochodzące z urządzeń zamontowanych na pojazdach, którymi
wykonywana jest usługa oraz inne zapisy tras pojazdów, pozwalające na
określenie pozycji pojazdu w odpowiednim czasie, a także dokumentacja
fotograficzna. 3.16.8. Zamawiający dostarczy i będzie aktualizował wykaz
nieruchomości, do których Wykonawca będzie obowiązany dojechać bezpośrednio
do posesji i odebrać odpady. 4. Dane charakteryzujące zamówienie. 4.1.
Charakterystyka Gminy Płońsk Gmina Płońsk, położona w centralnej części
powiatu, w północno - zachodniej części województwa mazowieckiego, otacza
swoim obszarem miasto Płońsk. Sąsiaduje z 6 gminami powiatu płońskiego:
Baboszewo, Sochocin, Joniec, Załuski, Naruszewo i Dzierzążnia. 1)
Powierzchnia gminy Płońsk wynosi 127 km2. 2) Liczba mieszkańców na terenie
gminy Płońsk, na podstawie złożonych deklaracji – 7003 osoby. Stan na dzień
02.11.2016 r. Uwaga: liczba osób przewidziana do objęcia zamówieniem w ciągu
okresu jego realizacji może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych
deklaracji przez właścicieli nieruchomości. 3) 6921 osób mieszka w zabudowie
jednorodzinnej i zagrodowej oraz 82 osoby w zabudowie wielolokalowej. 4)
Gmina Płońsk liczy 42 miejscowości: Arcelin, Bogusławice, Bońki, Brody,
Cempkowo, Cholewy, Cieciórki, Ćwiklin, Ćwiklinek, Dalanówek, Ilinko, Ilino,
Jeżewo, Kluczewo, Kownaty, Koziminy-Stachowo, Krępica, Lisewo, Michalinek,
Michowo, Młyńsk, Nowe Koziminy, Pilitowo, Poczernin, Poświętne, Pruszyn,
Raźniewo, Siedlin, Skarżyn, Skrzynki, Słoszewo, Słoszewo-Kolonia, Stare
Koziminy, Strachowo, Strachówko, Strubiny, Szeromin, Szerominek, Szpondowo,
Szymaki, Woźniki, Wroninko. 5) Liczba nieruchomości: a) liczba nieruchomości
jednorodzinnych i zagrodowych: 2167 b) liczba budynków wielolokalowych: 3
4.2. W Gminie Płońsk w roku 2015 odebrano następujące ilości odpadów
komunalnych z podziałem na poszczególne frakcje: KOD ODPADU FRAKCJE ODPADÓW
MASA ODEBRANYCH ODPADÓW [Mg] 200301 zmieszane 1277,66 200102 szkło 83,96
200139 tworzywa sztuczne 104,70 200101 papier i tektura 46,36 200201 odpady
ulegające biodegradacji 2,68 200307 odpady wielkogabarytowe 46,46 200136
zużyty sprzęt elektroniczny 1,26 170107 zmieszane odpady z betonu, gruzu
50,24 200202 grunt i ziemia, w tym kamienie 7,26 200203 inne odpady nie
ulegające biodegradacji 13,39 PSZOK 150102 opakowania z tworzyw sztucznych
5,03 150105 opakowania wielomateriałowe 0,23 150107 opakowania ze szkła 0,39
160103 zużyte opony 0,85 200102 szkło 1,06 200111 tekstylia 0,21 200136
zużyty sprzęt elektroniczny 1,47 200138 drewno inne niż wymienione w 200137
0,50 200140 metale 0,34 200307 odpady wielkogabarytowe 10,01 170107 zmieszane
odpady z betonu 9,04 150101 opakowania z papieru i tektury 2,32 200201 odpady
ulegające biodegradacji 11,45 200127 farby, tusze, farby drukarskie 0,80
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3,
90533000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
data
rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o
którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),
prowadzonego przez Wójta Gminy Płońsk w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości, 2) aktualne zezwolenie starosty na
zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów
niebezpiecznych lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z
dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21),
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1). Wykonawca wykaże, że dysponuje (Załącznik Nr 7 do
SIWZ) : • co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania
zmieszanych odpadów komunalnych, przystosowanymi do opróżniania pojemników o
pojemnościach 120 l, 240 l, 1100 l, 6,5 m3; • co najmniej dwoma pojazdami
przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; • co
najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; •
co najmniej jednym samochodem specjalnym przystosowanym do odbioru odpadów
komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szer. od 2,4 do 3,0 m i
masie własnej do 5 ton. 2). Ponadto Wykonawca wykaże, że posiada bazę
magazynowo – transportową (Załącznik Nr 8 do SIWZ) usytuowaną: • w gminie
Płońsk, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy, na terenie,
do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA,
ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU
NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie
dotyczy
III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2.3. Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: 1)
Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.) prowadzonego przez Wójta Gminy
Płońsk w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości. 2) Aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych
objętych postępowaniem przetargowym lub wpis do rejestru, o którym mowa w
art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz.
21). 3) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest
krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonuje, dwie główne usługi odbioru odpadów komunalnych o
łącznej masie nie mniejszej niż 1000 Mg (Załącznik Nr 6 do SIWZ) wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie. 4) Wykonawca zobowiązany jest wykazać
narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy w
celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami: a) Wykonawca wykaże, że dysponuje (Załącznik Nr 7 do SIWZ) : • co
najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów
komunalnych, przystosowanymi do opróżniania pojemników o pojemnościach 120 l,
240 l, 1100 l, 6,5 m3; • co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do
odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych; • co najmniej jednym
pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej; • co najmniej jednym
samochodem specjalnym przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z
możliwością wjazdu na drogi gminne o szer. od 2,4 do 3,0 m i masie własnej do
5 ton. b) Ponadto Wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo – transportową
(Załącznik Nr 8 do SIWZ) usytuowaną: • w gminie Płońsk, lub w odległości nie
większej niż 60 km od granicy gminy, na terenie, do którego Wykonawca posiada
tytuł prawny.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Na
potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego Wykonawca powinien posiadać wdrożony system zarządzania
jakością i zarządzania środowiskiem, a więc świadczyć usługi: a) zgodnie z
normami jakościowymi: Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu
zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami
jakościowymi (np. ISO 9001). b) zgodnie z europejskimi normami zarządzania
środowiskiem: Wykonawca przedłoży zaświadczenie niezależnego podmiotu
zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi
normami zarządzania środowiskiem (np. ISO 14001).
III.7)
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja
wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani
do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
czas realizacji reklamacji
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
nie
dotyczy
Adres
strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
nie
dotyczy
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej,
w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje
o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja
wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej
umowy w zakresie: a) formy prawnej i nazwy Zakładu w związku z
przekształceniem firmy, b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ
na termin wykonania usług lub występowania niekorzystnych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie usług w takim stopniu, że
termin ich wykonania może być zagrożony, c) ustawowej zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie wysokości stawki podatku od towarów
i usług - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego brutto, d)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu zamówienia. e) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej
zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu
o zamówieniu lub SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 09/12/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
|
|